Recept på mango och passionsfrukts smoothie

| Recept
Jag har fått flera frågor vad som fanns i min smoothie jag la upp här om dagen och även förfrågan om jag kan lägga upp receptet. Så jag gjorde en ny smoothie med nya ingredienser.
 
Räcker till ett glas; 
1 Mango
1 Passionsfrukt
4 isbitar
 
Min åsikt:
Jag älskar mango och passionsfrukt är väldigt gott så den här smoothien var verkligen något för mig. Kärnorna eller vad det nu (de svarta prickarna på bilden) smackade inte speciellt mycket men kan kännas lite "obehagligt" om man råkar tugga på de. Tänk om man skulle få en sån mellan tänderna som ett pepparkorn.. Men rekomenderar den verkligen, en dyr smoothie men väldigt god! 

alltså ser så gott ut! har aldrig smakat smoothie (a)

Kelly

Ser god ut <3

Linda

va gott

Björn Torssell

Hej Amanda!
Jag heter Björn och jag hjälper just nu tre stycken nystartade webbutiker. Två mode-relaterade e-butiker och en med sportartiklar. Jag letar efter duktiga bloggare och undrar om du skulle vara intresserad av att bli sponsrad med valfri produkt från någon/några av butikerna? Hör gärna av dig till den angivna epost-adressen om du är intresserad så berättar jag mer om produkterna som är aktuella.
Mvh

Bea

Åh, mango och passionsfrukt som är så gott! Ska helt klart prova denna nån gång :D

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den där hade nog jag gillat, mums:)

Ebba ♥

Åh den ser jättegod ut!

Sv: Tack så jättemycket! Kram ♥

MATILDA

gott! har också den boken :)

Ida ☯ the sky under the sea

Åhh den perfektaste smoothien! Mango är asgott, måste testa denna!

Amanda

Låter gott :D

En plats i solen

Mums vad gott

milina.blogg.se

måste testa!

Linnéa

Åhhh så gott :D

Men så gott! Älskar Smooothies!

Sofia

gott :D

Emma

Mums med smoothie :)

Cajsa

åh, det verkar galet gott! :O

sv. hihi thanks! xD

Agnes Eriksson

sv: åh taack!
men mumms! kram

daniella

- åh så gott :)
Tack!

♫♪ sandra - en musikblogg

gott!

Inga-Linn

Jag hade nog inte tyckt om den då jag inte gillar mango, hehe:)

emma

mums :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Gott! :D

Mikaela

Ååh vad gott det lät! Det skall jag göra någon gång :)

Nathalie Tegelstam

Ser riktigt gott ut :)
- åh tack för tipset!
Hoppas du haft en bra dag!
kram

Isabelle Bergström

Ser så god ut!

frida

Låter och ser ut att vara supergott, måste prova! Tack för tipset )

Ulrika

ALLTSÅ JAG DÖR VAD GOTT
Du kommer få bjuda mig på en sådan nästa gång jag kommer till Stockholm <3

Ali hajizadeh

haha ja det behövs när man gymmar mycket!
smoothien såg jätte god ut! fortsätt lägg upp resept

ida foto. ♛

åh så gott, måste testas! måste köpa den boken också, älskar smoothies och gör det hela tiden haha :'D

Malin Mattsson

den måste jag testa:)

maandelina.blogg.se

Ååhhh så gott

ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Gott :D

fotografvesna.se

åh va gott

F R I D A - M A R I A

Ååh, vad gott det låter!

LINNEA

LÄGG AV VA GOTT



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: