Page 1 of 365

| Vardag
Hur var eran nyårsafton? Min var helt okej, ganska bra men ändå inte helt lyckad. Filippa, Hanna, Angelica och My var bjudna på middag hemma hos mig. Även Lisa men hon kom lite senare. Jag bjöd på toast skagen till förrätt, bakpotatis, kött och sås till varmrätt och sedan cremé brulée till efterrätt. 
 
Efter vi ätit spelade vi lite spel, tog bilder och lyssnade på musik. Drog sedan hem till Alex där det var förkrök/fest. Vid 2 skulle vi dra vidare men på grund av att Lisa mådde lite sådär så valde vi att åka hem istället. Tråkigt att komma hem så tidigt men ändå skönt att få komma hem och sova. Jag drog hem efter vi vaknat och har bara tagit det lugnt hemma efter det. Jag kom nyss hem från bio med familjen på Heron City, vi såg på 12 years a slave som förövrigt var hemsk. Skriver om den senare. Puss&Kram
Josefin Nilsson

Hejhej, gillar din design. Vilket program har du gjort din header i? Gott nytt år förresten! :)

Lina Johansson

Härliga bilder!

E.w - photpgraphy

vilka mysiga nyårsbilder!

Inga-Linn

Fina bilder!:)
Sv: Visst är det!:D

Ida Lindborg ♡

Vilken fin topp du har!! :D

Cajsa Lindahl

hehe tackar..^^

härliga bilder! :D vilken fantastisk kväll! :)

Linnéa

Åh, ser ju ut som mysigaste nyåret <3

Tess

Åh, vad härligt det ser ut! :) Kram

LIENE

Låter som en god middag :)

Vilka fina bilder! :)

En plats i solen

Låter som en bra nyår :)

V I L M A L A ♔

Åh topppen var skitfin och det låter som en kul kväll :)

MATILDA

Gott och vad fina bilder!

Michelle

Härliga bilder! :)

Amanda [SPONTAN]

Härliga bilder :)

Nathalie

sv: tack så jätte mycket! :) Härliga bilder!!

Maja

Vad fina alla är :)

Celine

Härliga bilder :)

Natalia

Fina bilder :D

B R O W N S U G A R

Mysigt =D

Berta K

Vilka fina bilder :)

hanna

härliga bilder, ser ut som du har haft en bra år faktiskt :D

cassandra gigel

härliga bilder :D

Hanna

Låter som en bra nyårsafton ju :)
SV: Tack dsm!

jonna

härliga bilder :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Härliga bilder! :D

natalia

Låter som att 2014 också blir ett bra år :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: