Nyårslöften

| Vardag
Först bestämde jag mig för att inte ha några nyårslöften i år eftersom jag har svårt för att hålla de. Men bättre att åtminstone ha några mål och göra sitt bästa än att bara skita i det. Så här kommer de :)
 
- Ta körkort
- Börja träna och äta nyttigare
- Höja mina betyg och spendera mer tid åt de ämnen som är svåra
- Skaffa ett deltidsjobb
Lina Johansson

Bra löften!

sv: Vad kul att du tycker det :)

☆Z I N J A☆

det var jättebra nyårlöften^^
jag ska också börja träna och äta nyttigare:)
lycka till med att ta körkortet:D

sandra

Lycka till med dina nyårslöften, själv har jag inga :)

Inga-Linn

T körkortet är mitt mål också!!:D

Kashaya

Bra nyårslöften. Lycka till.

Kimmey ~ Kung varje dag

Bra löften! :)

sv: Körkortet är en sådan befrielse och värd varenda krona!

Amanda

Bra löften :)

♫♪ sandra - en musikblogg

bra mål :)

Beatrice Johansson

haha, du och jag har nästan exakt samma nyårslöften förrutom att ta körkort! :)

sv: tack så jättemycket!:) Kramisar♥

Nathalie Tegelstam

Vilka bra nyårslöften :)

Maja

Jag har inte heller några nyårslöften men mål är alltid bra att ha! :)

sannas rum

Bra nyårslöften :)

MADDISENJ.SE

Bra löften!

Emilia Sjödin

haha jag hoppade över löftena, jag är så dålig på att hålla.

julia

bra löften, ska också skrapa ihop några

Jojo

Nice ;)

Kristina

SV: ja verkligen :)

låter som bra nyårslöften :)

CLara

Bra nyårslöften!

Ha en bra kväll! Kram ♥

elinn

ta körkort bara måste jag med börja med iår, man bara skjuter upp det hela tiden känner jag haha

Kaffehörnan

Vad fina löften

Liza

Bra nyårslöfte att höja betygen! Det satsar även jag på! :)
Kram

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

bra löften :D speciellt körkortet :D

FlizanLizan

sv: haft en bra söndag? :)

Bra löften :)

cathie

Låter som bra mål tycker jag :)

Ronja

Lycka till med löfterna! Jag har precis samma löften fast inte körkoret då jag bara är 16! :)

Låter som bra mål det här året! :)

Ida Lindborg ♡

Låter som bra mål! :) Lycka till!!

Sv: hihi ja :D

Clara

Hoppas du haft en bra kväll!

MATILDA

bra löften!

anna

bra löften :)

Julia

Jätte härlig blogg! Så fina bilder du har! :)

Ordnar just nu en veckans blogg tävling på min blogg, skulle vara kul om du också kunde delta! :D

Elina

Bra löften!

Olivia

Bra mål!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: