Music is the only thing that makes sense

| Vardag
Jag har en väldigt bred musiksmak men tycker oftast bara om vissa låtar på ett album, de här artisterna/banden nedanför har levererat musik som har fallit mig i smaken helt och hållet. Tycker om så många andra också men just de här skulle jag vilja höra nytt från i år.  
Inspiration från Sandra. 
SARA

Har också en väldigt bred musiksmak, kan lyssna på nästan allt. :)

Cajsa Lindahl

hoppas att du har haft en bra dag sötnos!

Emelie

Åh, Florence & Lana är för underbara ♥♥♥

Erica

Jag kan också känna så; att jag ibland bara fastnar för vissa låtar på ett album.

HJJONSSON

Åh avicii <3

Emma

Hoppas att du haft en bra Måndag och att du får en fortsatt trevlig vecka! :)

♫♪ sandra - en musikblogg

åh gud glömde florence + the machine på min lista!

Cecilia

Åh! musik är så braa!!!:)

min favorit utav dem är justin haha!:D

Susanna

Musik är viktigt! :)

Chanelle

Många av dem är bra :)

ANGELICA - Hälsosamt

Jag lyssnar på lite allt möjligt :)

Ida Lindborg ♡

Åh vad lika Justin och Tim är på dessa bilder åh herregud haha! :D

SV: Åh kul att du vill det haha men det kommer upp ett inlägg idag! ;) <3

Åsa

Åh Älskar Lana med hela mitt hjärta!! <3

Josse

har också väldigt bred musiksmak :)

B E A T R I C E

Justin är så himla bra!:)

sv: Jaa:) Kramisar♥

veronica eriksson

Grymma artister! :) Kram

emilia

riktigt bra musik! :D
sv: tack :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: