I'm ready to leave you all behind

| New in, Vardag
Det jag köpte igår och idag. En fleecetröja inför fjällen, tränings t-shirt och en bikini överdel :)
 
Bowling matchen idag gick ganska bra för min del trots att vi förlorade. Jag, Max och Kalle åkte till donken efteråt och åt lunch. Sen blev jag hemskjutsad. Tog det lugnt och kollade på ett avsnitt av The Walking Dead innan jag och mamma åkte till Nacka forum. Vi åkte hem efter det och så lagade jag ris med korvstroganoff till middag. Hoppas ni får en fortsatt bra kväll. Puss&Kram
Amanda [SPONTAN]

Härligt med nya grejer :)

daniella

- Gott med korvstroganoff, åt jag med haha ;)
Vad har du gjort i helgen?

linda

fina grejer!

Karin Lygnersjö

Det är så skönt när man hittar saker som man känner att man behöver :)

Inga-Linn

Härliga inköp!:)
Sv: Nej men hon är ju inte ett dugg lik sig!:)

Malin Mattsson

bikinin var jättefin!

bex

Du är fin gumman!

Nathalie

Snygga inköp där! :)

frida christina

Vilka fina saker!

nga-Linn

När ska du till fjällen?:)

Aili

Snyggt! :)

Sarah

Åh kul med bikini!

ANGELICA - Hälsosamt

åh mys att åka till fjällen :D vill också!

Emmie

Snyggt!

Malin Mattsson

behöver också nya träningskläder:)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Tack så mycket. Härliga saker du köpt!

MALIN

vilken fin blogg du har! allt bra med dig idag? :) kram

Linnéa

Fina grejer där :)

linah

snygga grejoor:D

En plats i solen

Aldrig fel med shopping

Emma

Åh vilka fina saker! Bikiniöverdelen var verkligen supersnygg! Vart kommer den ifrån?
Svar: Det ska jag! :)
Kram

Johanna

fina saker!

Kaffehörnan

Hejhej vad gott de låter

Moa Edström

Vart kommer bikini delen ifrån? Super fin :)

Isabelle

Snyggt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: