I'll be the one, if you want me to

| Vardag
Bilder från min tumblr - amandalindstrand.tumblr.com 
 
Hur har eran torsdag varit? Min har varit ganska bra. Började dagen med håltimme, men fick inte reda på det förrän vi redan suttit i klassrummet ett tag men då åkte vi i alla fall till Globen och åt på donken. Efter vi slutat hängde vi i Gullmarsplan ett tag och sen kom Åke och hämtade mig. Vi åkte till bowling hallen där det var träning. Första träningen på året. Det gick helt okej, blev hämtad efter det. Nu sitter jag och pratar med Ulrika i telefonen men ska sätta igång och plugga lite matte snart. Imorgon är det äntligen helg! Puss&Kram
Josse

skönt med håltimme!

natalia

Vilka inspirerande bilder !:D
Jättefina!

Amanda [SPONTAN]

Lät som en skön dag :)

Clara

Väldigt fina bilder! :)
Lät som en härlig dag!

sv: tack fina du!

milina.blogg.se

trumpets är superbra :)

Linnéa

Bra musik & nice inspo <3

Inga-Linn

Fina bilder! Min torsdag har varit bra!:D

Emelie

Åh vilka härliga bilder! Skulle vilja vara på alla de platserna :)

Isabelle

Så bra låtar♡

åh va inspirerande, jag älskar sånna här bilder. <3

V I L M A L A ♔

Vad fina bilder, min torsdag var helt okej :D

Agnes Eriksson

sv: åh tack!
Har en crush på Jason Derulo, pretty sick.. kram

Sofie Hedman

Fina bilder!:)
KRAM

MATILDA

bra låtar!

Åsa

Härliga bilder, Tumblr är toppen! :)

Sv: Ja verkligen, älskar frukt!!
Kram

Chanelle

Härliga bilder! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Härliga bilder!

Maja

Vad tränar du för något? :)

Beatrice Johansson

Clarity är så himla bra:)

sv: tack så jättemycket:) Kramisar♥

Josse

fina bilder!!

Amanda Eriksson

älskar trumpets! :D

sannas rum

Åh vad härliga bilder :)

Liborius

Så skönt med helg äntligen:)

♫♪ sandra - en musikblogg

bra låtar!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: