If our love's insanity, why are you my clarity?

| Vardag
Dåliga bilder och knubbiga fingrar men ville visa det nya nagellaget jag fick i julklapp som jag hade på nyår.
 
När jag vaknade imorse tog jag det lugnt i några timmar innan jag mötte mamma för att övningsköra. Övade ännu mer på att parkera och sen körde jag mig själv hem till pappa. Kollade några avsnitt av The Walking Dead som jag började följa igår. Vid 18 gick vi hem till farmor där vi var bjudna på middag och nu har vi precis kommit hem igen. Planerna för ikväll är oklara så får se om jag stannar hemma eller drar ut. Puss&Kram
Kelly

Snyggt! ;D

Kram

Malin

snygga!

Liza

Sv: Hihi tack! Dock så blir jag rädd för "Godilla" bilden haha. :)

Sjukt snygga naglar! :D
Kram

SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG

fint! :D

HJJONSSON

Snyggt!

LORISSA LOVEBOMB

Så bra du är som övningskör så mycket :)

sv: jaa.

loviisaaa

Fina naglar!

Sofia

vad fint det var :D

Ida Lindborg ♡

Vilka fina naglar!!

Sv: hihi ja gör det :D det är superenkelt när man väl har lärt sig! :)

Inga-Linn

Snygga naglar!:)
Sv: Tack så jättemycket!:)

veronica eriksson

Otroligt fina naglar :) Jättefina! Kram

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Jag också, kan leva på det! :D
Snyggt det blev!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

♫♪ sandra - en musikblogg

fint!

Amanda Rieem

va snygga naglar!

Moa Eriksson

snygga naglar!

sv: dudududuu är fin!

Moa Persson

super snygga naglar! :D

V I L M A L A ♔

Fy tusan vad snygga naglar, grymt jobbat! kram

KassandraPalma

Du har inte alls knubbiga fingrar, riktigt fint nagellack!!

LIENE

Fina naglar :) Jag gillar glitter.

Christine

Å så snygga naglar! :D

natalia

Jättefina naglar! :)

Karin Lygnersjö

Oj vilket härligt nagellack! Vad är det för nått? :)

Meja

Åh vad fina!!

chanelle

Jätte fint! Älskar glitter! :D

Emma

Åh så fina naglar och var duktig du är som får till de så där bra! :)
kram

Maja

Fina naglar! :)

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Snygga naglar! :)

Johanna

så snygga naglar!
har också börjat se lite på the walking dead, ha dock endast hunnit med tre avsnitt hittills!

Amanda

Snyggt!

Caroline Blomberg

riktigt snyggt!

isabella

Så himla snyggt! :)

anna

vilket fint nagellack :)

Felicia

Fint :D

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det där nagellacket såg riktigt fint ut:)

Tess

Grymt snygga naglar! :) Kram

FELICIA I

Snygga naglar!!

Sarah Sjöstedt

The Walking Dead är riktigt bra!

Princess Lilla Lii

Glitter-naglar är en så otroligt snygg detalj!

Svar: Ja, visst är inspirationsbilder otroligt bra? :D

Matilda Johansson

Fint :)

Sanna

Jätte fint lack!

Yuki Yoursic

härligt nagellack ^^

Helena R

Snyggt! :)

s i m o n e [photography]

snygga naglar :)

sv: tack så mycket, dina med :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: