I will swallow my pride because you're the one that I love

| Vardag
Bilder från min tumblr - amandalindstrand.tumblr.com 
 
Hur har eran dag varit? Min har varit bra, var så himla trött och hungrig när jag gick i från skolan. Köpte en chai latte på vägen hem som stillade mitt hunger och efter jag kommit hem blev jag även piggare. Softade hemma ett tag innan jag följde med mamma till Söder. Kom hem och åt middag för en timme sen och nu sitter jag framför datorn och tar det lugnt. Ska göra mig en kopp te och kolla på Paradise hotel. Puss&Kram
Caroline Blomberg

åh snyggt collage!

Annie Johanzzon

sv: Tack! :)
Så fina bilder! :)

Kashaya

Jag älskar chai latte.=)

Emmie

Dina bilder var inte heller så tokiga ;)
SV: Visst! Man längtar ju lite till sommaren!

Madeleine Jonsson

Tack så mycket! Fina bilder

Linnéa

Sååå underbara bilder - få bara en skön sommarfeeling i kroppen <3

Moa Persson

Åh saknar sommaren såå mycket när man kollar på dessa bilder :(

sv: Tack så mycket! Jag har lagt upp mer bilder om just de nyss:))

Emelie

Min dag har varit helt suverän, håller på och skissar för fullt till min stuga haha :)

underbara bilder!:D

Ida ☯ the sky under the sea

Härligt kollage! Man får en bra känsla av din tumblr *längtar till sommaren*

Linah

love tumblr bilder!
klockan &armbanden längst nere <3!

isabella

Härliga bilder! :D

bex

Vem hejar du på på paradise?:D

Carolina Thoor

Allt bra med dig? :) <3

MATILDA

fina bilder!

Amanda [SPONTAN]

Härlig inspiration :)

ANGELICA - Hälsosamt

åh, chai latte vad gott :D

Hanna

tack så mycket :D
härliga bilder!

lara&lucy ^^

fina bilder :)

Åsa

Fint kollage!

Sv: Jag med!!
Kram

Emma

Riktigt inspirerande bilder! :)
Kram

En plats i solen

Fina bilder

Annie Johanzzon

sv: Vad roligt att du tycker det :)
Jag är lite sugen på en sån tatuering som är på den bilden. Den med G-klaven :)

Malin Mattsson

så fina bilder!

emilia

älskar tumblr haha!
sv: tack :D

Amanda Eriksson

härliga bilder :D

frida christina

Vilka härliga bilder!

Amanda

Härliga bilder :)Inspirerande!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: