I don't wanna be a part of your parade

| Vardag
Igår efter skolan åkte jag och mötte Jair, vi åkte in till stan. Jag hämtade ut min klocka som varit på lagning, dock är den fortfarande sönder och så köpte jag biobiljetter. Vi gick runt och pratade och kollade i någon butik. Åkte hem efter det, åt middag och kollade på Paradise hotel. Gick och la mig redan vid halv 10 för var så himla trött.
 
Nu sitter jag i skolan på historia lektion, pratar typ om medeltiden. Ska på bowling träning efter skolan. Imorgon är det äntligen fredag igen, kommer att bli så himla skönt med helg. Om allt går som planerat så ska jag och My köpa gymkort på lördag. Hoppas ni får en fortsatt bra dag ♥
Kimmey ~ Kung varje dag

Mysig bild!

MATILDA

Fin bild

frida christina

Vilken vacker bild!

Lowa Ek Lagerberg

fin bild, s¨å mysig!

svar: tusen tack. Jepp, risifrutti är sjukt gott! :D

Amanda

Fin bild :D

emilia

fin bild! :D
sv: aa verkligen..

Emma

Låter som du hade en helt ok dag igår :)
Hoppas dagen idag också flyttitt på :)?

ANGELICA - Hälsosamt

Trist att den fortfarande är sönder! :(

Milina Salihodzic

Häftig bild :)

LindaLinda

hgoppas allt är rba

Åsa

Super fin bild!

Sv: Vist är den!! Längtar till den kommer hem till mig :D
Kram

cassandra gigel

mysig bild :D

Fitchis

Vilken cool bild!

Kelly

Fin och cool bild :D

Linnéa

Åh, fullbokad helg där - bra med gymkort <3

Alicia (Mitt eget liv) ♥

Vad det skulle vara skönt med helg, själv ska man vara på praktiken hela helgen..

Emma

Åh vilken mysig bild! :)
Svar: Jag ska försöka hinna med det i helgen! :)
Kram

Ida Lindborg ♡

Mycket fin bild! :D

SV: hihi ja visst är hon söt :D kram

En plats i solen

Underbar bild

LORISSA LOVEBOMB

ajabaja, inte blogga på lektionstid!

Hanna

Åh mysig bild! :)
SV: Tack! :) Ja, eller hur!

josefine stark spåls

Söt blogg :)

Linnéa

Hoppas du har en fin kväll hittills :)

Amanda Eriksson

fin bild :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: