I been laying in this bed all night long, don't you think it's time to get it on?

| Vardag
Bilder från min tumblr - amandalindstrand.tumblr.com
 
Jag träffade ju Ulrika inne i stan idag, kollade runt i lite butiker och sen fick jag stressa därifrån för att möta mamma. Insåg lite senare att jag åkt från stan en timme tidigare än jag behövde göra. Vi bowlade i alla fall på tele2 arena och sen gick vi och åt middag tillsammans. Min mat var dock inte alls god, var någon äcklig mögelost på som gjorde att jag inte ens kunde äta. Sen gick vi hem. Jag och Ulrika skulle träffas inne i stan igen för en fika men får se när hon hör av sig eftersom hon är på teater. Puss&Kram
Michelle

De två bilderna högst upp hade jag gärna hoppat in i! :P

Linda

inspireranade bilder

Linda

hade viljat se ut så

Kimmey ~ Kung varje dag

Mysigt med bowling :)

Natalia

Låter som en härlig dag. Dock tråkigt att du inte fick någon god mat :(
Åhh fy mögelost kan jag lätt hålla med om att det inte är så gott eller haha jag har faktiskt aldrig smakat men tycker att lukten skrämmer iväg mig tillräckligt mycket haha..
Ha en bra kväll :)

En plats i solen

åh åka utomlands vore inte fel alls :)

LORISSA LOVEBOMB

usch vad synd att maten förstördes av äcklig ost. Huvva :(

sv: absolut :D

Karin Lygnersjö

Vilka härliga bilder! :)

Emilia Sjödin

Hoppas du har haft en bra dag! :)

Isabelle

Så underbara bilder :)

Emelie

Inspirerande bilder tycker jag :)
sv: Tack så mycket! :D

hanna

tack så mycket ! :)
fina bilder :d
det var en härlig inspiration!

milina.blogg.se

den röven hade man ju inte direkt tackat nej till!

Johanna

Fasen va man drömmer sig bort när man ser bilderna!

loviisaaa

Underbara bilder!

Inga-Linn

Snygga bilder!!:D

V I L M A L A ♔

Bowling är så himlans roligt. alltid kul! Kram ♡

Malin

Så fina bilder, justin<3

☆Z I N J A☆

så fina bilder!
älskade tumblr♥

Kristina

SV: tack :)

Vilka härliga bilder!

sannas rum

Åh vad härliga bilder, får absolut kolla in din tumblr!

maria at inredningsvis

SJUKT fina pics...känner för att resa nu haha :) passar på att önska dig ett Gott nytt år.

Ny post idag...IKEA 2014 dekor :)

Ha en fin vecka

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

så inspirerande bilder! Love it!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: