How can we fall asleep at night when something's clearly wrong?

| Vardag, Övrigt
Hemma hos mig dricker vi smoothies och lyssnar på musik. Huvudvärken har börjat lätta på grund av alvedonen som jag tog men ska ändå gå och lägga mig snart för att slippa den helt. Träningsvärk i både armar, ben och mage. Imorgon kör vi på ett grupp träningspass med inriktning styrka. Vi hörs imorgon, godnatt ♥
Hanna

Den där såg riktigt god ut! Hoppas huvudvärken går över snart :)
Sv: Ja den var faktiskt riktigt god! :)

♫♪ sandra - en musikblogg

gott med smoothie :)

Linnéa

Mmmm, ser riktigt gott ut <3

Ali hajizadeh

ja de var de!
smoothien såg god ut,vad blandar du för nått?

Caroline Blomberg

men mysigt med smoothie o musik!hoppas huvudvärken är borta imorgon! kramkram

fotografvesna.se

åh mums

HJJONSSON

Åh gott! Vad finns det i haha? :D

milina.blogg.se

gott!

åh va gott! <3
hoppas du får en bra dag!kram

Madeleine

åå utom huvudvärken så låter ju smoothie redigt göttt. kryaa!

Agnes Eriksson

sv: eller huur!
åh shit va gott! kram

H A N N A ♥

Åh så mumsigt! :D

ANGELICA - Hälsosamt

åh gott det såg ut :D

Emma

Hoppas huvudvärken släpper helt! :) Åh så gott med smoothie, vad innehåller den? :)
Svar: Det tycker jag att du ska göra! :)
Kram

Carolina Thoor

Tackar :) <3

Den smootin ser mycket godare ut än vad mina brukar göra ^^,

V I L M A L A ♔

Sjukt gott med smoothie :D

LIENE

sv: Ja, jag tror det faktiskt. Skulle vilja analysera den filmen lite :)

Ser gott ut!

Olympia Thurfjell

Kan du inte tipsa om lite härliga smoothies?

Kimmey ~ Kung varje dag

Ser gott ut! :D

aina [fotoblogg]

Ser så gott ut :D

frida

Ser sjukt gott ut, vad är det i smoothien? :)

Amanda Eriksson

ååh så gott, vad är det i? :)

Linnéa

Sååå gott med smoothies :)

En plats i solen

mums vad gott det ser ut!

Ida Lindborg ♡

Mumsigt!

Sv: Åh tack hihi! :D

linellas

va goa smoothiesarna ser ut! lycka till med träningen :)

Johanna - A dream as a model ♥

Gott! :D

Amanda

Ser gott ut :D

linah

åå så mumsigt

Rebecka

Åh vad gott!

Ha en fin kväll ♡



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: