Helg spenderad i Enköping

| Vardag


Några mobil bilder från helgen. 
 
I fredags åkte ju jag och Filippa till Enköping. När vi kom dit mötte Frida oss vid bussen och sen gick vi hem till henne. Lagade god mat till middag, kollade på film och spelade kort. Lite senare kom Jessika och ännu senare kom även två av deras killkompisar. Kvällen slutade vid 3 tror jag. 
 
Igår var vi på stan, kollade i några butiker och fikade. Drog hem till Jacob för att kolla in hans nya lägenhet som btw var super fin. Sen drog vi hem igen och lagade middag. Fixade oss och några timmar började det komma lite folk. Fest stod på schemat. Träffade några som jag träffat förut när jag har varit där men även nytt folk. Det var en rolig kväll men som tyvärr var full med drama och onödigt bråk men jag hade kul i alla fall. 
 
Idag åkte vi hem vid två tiden, tog dubbelt så långt tid på grund av att de byggde eller något vid spåren. Åt på donken på vägen också. Har tagit det lugnt sedan dess och ätit på O'Learys med familjen. Har precis kollat på Vampie Diaries men ska snart gå och lägga mig. Hoppas ni har haft en bra helg ♥
En plats i solen

låter som en bra helg :)

Cajsa

verkar riktigt mys det där! :D

Inga-Linn

Härlig helg!:)
Sv: Som du då!:D

va roligt! fina bilder:D

LIENE

Låter kul :)
Min helg var väldigt lugn i jämförelse med din.

Amanda [SPONTAN]

Vad roligt :)

Emmy

Vilka fina bilder!

sv;
Åh tack fina du! ^^

Moa

Fina bilder! ser ut att ha haft det bra! :)

Mikxki

Härliga bilder :)

Linnéa

Ser ut som en riktigt trevlig helg, btw, dom där shotsen ser sjuuuukt goda ut <3

Josefine Johansson

aldrig varit i Enköping hehe! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

låter som en bra helg

milina.blogg.se

fina bilder!

linda

fina bilder

sandra

så tråkigt när det ska bli drama på fester :(

Ebba ♥

Fina bilder!

Agnes Eriksson

sv: åh tack finis!
Härliga bilder! kram

Nathalie Tegelstam

Super härliga bilder :)

Amanda

Mysigt :D härliga bilder!

Linda

hoppas allt är ra

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ser ut som ni haft det bra:)

kaffehörnan

Vad glatt gäng

Ronja

Härliga bilder, ser kul ut! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Härliga bilder!

Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: