Händelser att se fram emot år 2014

| Vardag
Fjällen - 6 Februari
Thailand - 13 Februari
Paris - kanske någon gång i vår
Jag fyller 18 år - 15 Mars
Miley Cyrus konsert - 30 Maj
Sommarlov - 12 Juni
Magaluf/annat resmål - Sommaren

Nice!!

Svar: Ja, verkligen! Men idag mår jag lite bättre!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Underbar bild! :)

FlizanLizan

sv: ja :D

härlig bild :D

Åsa

Ditt år kommer verkligen bli toppen!

MADDISENJ.SE

Så mycket kul att se fram emot!

HJJONSSON

Woohoo inte långt kvar till miley! :D

♫♪ sandra - en musikblogg

härligt att ha mycket att se fram emot!

Hanna

låter som ditt år kommer bli jätte bra :d mycket resande ! :D

Cajsa

haft en bra dag sötnos?

Kelly

Gud vad kul med Thailand :D

Ida Lindborg ♡

Vad kul :)
Sv: hihi ja verkligen :D

HelenaR

Åh massa resande, så roligt! :)

Wilma

verkligen fin blogg! kram.

Michelle

Härligt med alla resor! Snygga tjejor!! :)

Anonym

Vilken fin topp du hade!

Lina Johansson

Åh vad många roliga saker du har att se fram emot!

Jojo

kul! :)

Kristina

SV: tack :)

Vad roliga saker du ska hitta på :D

Linnéa

Åh vilket 2014 - massa roliga planer ju <3

LORISSA LOVEBOMB

Wooow, ditt 2014 verkar ju bli helt otroligt!!

Emelie

Jäklar vad du har saker att se fram emot! Du lär garanterat få ett riktigt roligt år ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: