Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Will och Lynn Cameron har alltid känt sig säkra i sitt hem. När deras 14-åriga dotter Annie träffar en ny vän på internet, den 16-åriga Charlie, tänkte inte Will och Lynn något speciellt. Men när Annie och Charlie bestämmer sig för att träffas, kommer de kommande 24 timmarna att förändra hela deras familj. Charlie är egentligen en 40 år seriepedofil och när Annies våldtäkt uppdagas blir Will besatt av att hitta den som gjort det. Samtidigt lämnas Lynn ensam att försöka hålla ihop familjen.
 
Tryck här för att se trailern.
 
En väldigt bra, påverkande film. Den hade ett annat slut än vad jag hade hoppats på men.. Helt sjukt att Annie inte förstod att Charlie våldtagit henne, att hon helt seriöst trodde på att de var kära. Man blev nästan irriterad. Men när hon väl förstod, shit vad hemskt. Och stackars föräldrarna, man förstår varför Will gör som han gör samtidigt som Lynn har helt rätt i allt hon säger när hon skäller ut honom. En se värd film till hundra procent.
 Bild lånad från google
Agnes Eriksson

åh måste se den! kram

natalia

Den måste jag verkligen se för inlägget jag gjorde nyss är på nått sett likt denna filmen. Den har en liten koppling!

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den här filmen vill jag se, men lite tråkigt att du skrev hur slutet är:(

Nathalie Tegelstam

Den skulle jag vilja se :)
-hehe åker inte du snart du också?

freja

kanske får se den filmen någon dag då :)
Det är sådana filmer som går in i hjärtat på en, väcker massor av känslor!

Ida Lindborg ♡

ääälskar den filmen!!

Sv: hihi ja :D

Åsa

Bra film!

Åh måste se den!:D

Liza

Jag har sett den! Och den är SÅ bra! :)
Kram

Amanda

Åh den verkar bra!

Kimmey ~ Kung varje dag

Den verkar bra!

KassandraPalma

Den filmen är jätte bra!

sv: jag går fortfarande i nian haha, men jag kommer välja samhäll-beteende :)

En plats i solen

Låter som en film man skulle se

Inga-Linn

Åh, den måste jag se!:D
Sv: Ja, verkligen:)

milina.blogg.se

måste se den!

Linnéa

Den måste jag ju bara se <3

Kashaya

Låter som en intressant film.=)

LIENE

Hemsk handling ändå :(

Den där skulle jag vilja se! Måste be nån ladda ner den!

FrökenTV, bloggen om tv och film

den är jätte bra!! såg den för mer än ett år sedan :)

Amanda Eriksson

kanske borde ta och se den :D

Caroline Blomberg

verkar var en hemskt ändå spännande film!

Mathilda Carlström

Jag har funderat på att se denna filmen faktiskt. Får se till att göra det nu när du säger att den är så sevärd! x

♫♪ sandra - en musikblogg

bra tips!

Emelie

Den där filmen är jättegripande!

jonna

den filmen får jag nog se :) verkar bra!
tack! :)

Inga-Linn

Var filmen läskig?

Ida ☯ the sky under the sea

Det verkar vara en bra film, men hemsk!

linah

de e så hemskt:/
alltså jag mådde illa av den. sorligt.

jennifer

åh den vill jag se!:D

Amanda Persson

åå den är så himla fin :)

Annie Johanzzon

Åh jag tycker att den filmen är läskig...med tanke på vad som hände henne och sen började jag typ gråta när jag såg den D:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: