Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Jack Ryan jobbar som analytiker på Wall Street, men hans egentliga uppdrag är för CIA. När han hittar spår som tyder på en planerad attack mot världsekonomin skickas han till Moskva för att komma nära en rysk oligark, som verkar vara hjärnan bakom den djävulska planen. Men väl på plats blir Jack bryskt inkastad i rollen som operativ agent. Det blir samtidigt ett uppvaknande till en hård verklighet där ingen går att lita på.
 
Nu för tiden brukar alla nya filmer vara ungefär två timmar långa men den här var faktiskt bara en timme och 45 minuter. Det var skönt men samtidigt kändes det som om den tog slut snabbt. Filmen var otroligt spännande och det hände grejer hela tiden vilket gjorde att man aldrig blev uttråkad. Jag älskade scenen när Jacks flickvän, Cathy kommer till Moskva och överraskar honom. Hennes reaktion när han berättade att han jobbade för CIA, när hon trodde att han var otrogen var jätte rolig. Dessutom är Ryan riktigt söt, han har verkligen ett gulligt pojkaktig utseende. Se värd film :)
Bild lånad från google
milina.blogg.se

han är så jäkla snygg :')

Den vill jag se! Verkar skitbra ju! :D

emelie andersson

åh den kanske man borde se då :)

sv: tack så mycket fina du! :)

Caroline Blomberg

men åh han är ju så snygg också haha då är det nästan så 1 tim o 45 min är för kort! haha kram

Hanna♥

funderar på att ladda ner den:)

En plats i solen

Den kanske man skulle se :)

H A N N A ♥

Låter som en riktigt bra film! :D

Aili

Den verkar bra :)

Carolina Thoor

Aha okej, jag kan hålla med dig om hjärtan. Den filmen får 5 hjärtan av mig med! <3

Fanny

Den måste ses! :)
kram

Linnéa

Åh, en måste-ses-film <3

frida christina

Alltid kul med film!

Josefine

Den får jag ta och kolla upp! :D

Moa Eriksson

hehe själv älskar jag skräckfilm

MATILDA

Den är riktigt bra!

Emma

Inte sett denna filmen, men gillar inte så mkt action :)

cassandra gigel

vill se :D

wendela

Kanske ska ge den en chans! :)

Nathalie

sv: tack så mycket :)

Kanske skulle se på den filmen, låter bra ;)

åh den här filmen gillar jag!:D

Linnéa

Hoppas veckan börjat bra :)

ANGELICA - Hälsosamt

den får man kanske ta o se då :D

Ida Lindborg ♡

Verkar vara bra!

Sv: hihi ja det var supergott :D

Johanna - A dream as a model ♥

åh måste se! :D

sv: Tack!! :D

Kashaya

Den kanske man skulle ta och se.=)

Ida ☯ the sky under the sea

Den där filmen vill jag se!

Linda

måste se!:D

maria at inredningsvis

MMMM vilket Eye candy...filmen är värd och se bara för killen haha :)

Tipsar om att jag har budgetvecka på bloggen med heta billiga tips :)

Ha en fin dag söt

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Johan

En film jag kan tänka mig gå och se.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: