Film betyg

| Filmbetyg

 
3/5 hjärtan
Det lyckligt gifta paret Dan och Jody börjar märka att bisarra saker händer efter att de tagit hem Dans brorsbarn som levt ensamma i skogen i tre år. Konstiga saker börjar snart även ske på Jodys jobb som balettdansös och Dans karriär som ap-forskare, de börjar misstänka att de är hemsökta av en demon. Tillsammans med några experter på demoner och flertalet kameror måste de snabbt lista ut hur de ska bli av med demonerna innan det är för sent.

  Tryck här för att se trailern.   

Den här Scary movie filmen var ganska seg och man blev lätt utrråkad av att titta på den men den bjöd ändå på några roliga scener. Jag gillade scenen när de gjorde en parodi av Project X men istället för människor var det dammsugare, hehe. Och det är alltid kul att känna igen skräckfilmerna som de gör parodier på men i helhet var filmen ganska seg. Vad tycker ni om Scary movie filmerna?  Bild lånad från google
Amanda Eriksson

gillar den första :D

Tycker alla Scary Movie är likadana. Har dock bara sett tre, men de var likadana typ. Men ibland är de rätt roliga scener! :)

Linnéa

Längesen man såg dom filmerna, känns som att den första "var bäst"

Alicia (Mitt eget liv) ♥

- Haha, jaa! :D

Kul inlägg! :)

Linnéa

Har onsdagen varit bra hittills annars? <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh tycker att dom börjar bli tröttsamma. haha

Linda

spännande :)

PINKPIERCINGS.se

Jag har sett den där Scary Movie filmen när hon tjejen bryter sitt ben eller nåt osv. i omklädningsrummet och mördaren blir lite förvirrad, haha.

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har inte sett den och kommer nog inte göra heller, jag tycker de gjort för många scary movie filmer. De första var roliga, men sen blir det för tjatigt.

daniella

- Har också sett den, helt ok haha ;)

HJJONSSON

Haha skit film!
Sv. Ja verkligen!

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :)

jag tkr att det där var den sämsta scary movie filmen utav dom alla :P

Milina Salihodzic

Tycker dom är så B haha..

Ebba ♥

Har aldrig gillat de filmerna faktiskt haha ♥

KassandraPalma

sv: Tack så mycket !!

Har bara sett några scary movie filmer och jag tycker de är så där bra

Agnes Eriksson

sv. haha jaha, tycker dom är såå söta!
haha den va helt okej 5an! kram

cassandra gigel

inte speciellt bra haha..

Amanda [SPONTAN]

Tycker väl egentligen att de är ganska dåliga men ändå har jag sett dem hur många gånger som helst ^^

Emma

Haha Scary movie finns dom fortfarande :)?
Jag såg en sån när jag var mindre men det var ingen höjdare, haha :)

V I L M A L A ♔

OMG DEN ÄR JU BÄST :D

jonna

denna va som du sa, lite tråkig. Dom är liksom helt okej, men inte mer än så :)

Evelina Åström

jättefin blogg!

Ali hajizadeh

jaha! är filmen värd att se?

jos

Härligt!

a g n e s

superbra film!

- tack!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: