Film betyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
Brent Magna är en utbränd racingförare som tvingas utföra olika uppdrag bakom ratten på en bil när hans fru kidnappas. Hans enda hjälp är en ung dataexpert och tillsammans har de inget val annat än att lyda en mystisk mans order som ser allt de gör via kameror monterade i bilen.
 
 
Såg filmen för att Selena Gomez var med. Tyckte att det var roligt att se henne i en annan roll än den "söta, oskyldiga" tjejen. Fick lite Fast and Furious känsla. En film som jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om, den var lite små spännande men på något sätt seg. Fast den var inte dålig. De hade en cool bild och jag tyckte att det var fint att hon (Selena) bestämde sig för att hjälpa honom. Vad tyckte ni om filmen? :)
Bild lånad från google
Ida Lindborg ♡

Selena♥

Sv: Åh tack finis! :'D
hihi ja precis det låter ju bra :)

linda

den måste jag se

Kelly

Den verkar bra :D

linda

Annars då allt bra?

Sandra

Fin blogg!:)
Heter filmen Getaway?

aina [fotoblogg]

Åh den måste jag se! gillar verkligen selena gomez :D

FlizanLizan

sv: helt okej men håller fortfarande på att söka jobb eftersom det bara är extra jobb hehe :P

den där filmen är grymt bra tkr jag :D

Linnéa

Åh, den låter ju sevärd i alla fall <3

Malin Mattsson

Den skulle jag vilja se!

frida christina

Vilket bra tips, det är så mysigt med film!

Lina Johansson

Åh den måste ja se!

Tipsa mig gärna om olika inlägg du skulle vilja se i min blogg, skulle vara jätte snällt!
http://linajohansson.webblogg.se/2014/january/onska-inlagg.html

B R O W N S U G A R

Måste se!

Cecilia

Den har jag sett!!:)

linah

låter faktiskt bra:D

kollade faktiskt på filmen igår! komiskt!;)

Emma

Den där filmen verkar bra! Tror jag ska se den i helgen någon gång! :)
Kram

Cathie

Kul, kanske nån film att se :)

Den vill jag se! :)

Svar: Tack! :)

Sara Blomqvist Johansson

låter ju intressant! :)

Tindra

Åh den måste jag nog se!! :)

Kashaya

Låter spännande.=)

fotografvesna.se

tack för tipset



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: