Film betyg

| Filmbetyg
 
3/5 hjärtan
Don Jon är en älskvärd men slipad och porrskadad bad boy från New Jersey. Han har aldrig haft problem med att ragga upp snygga tjejer. Tills han träffar Barbara, en idealist som med ljus och lykta letar efter Mr Right, en beskrivning som inte alls passar in på Don Jon. Men passionen mellan dem blir så stor att de tvingas blunda för hur olika de är, tills Don Jon möter Esther – en kvinna som kanske förstår Don Jon bättre än han förstår sig själv.
 
En ganska så sjuk, sliskig och små konstig film. Tyckte att Barbara var ganska jobbig men ändå så snygg. Gillade verkligen Esther, reaktionen när hon såg honom kolla på porr i skolan var ganska rolig. Däremot var det lite för mycket porr som visades i filmen, men det var ju typ det som den gick ut på. Jag trodde att den skulle vara bättre än vad den var. Jon är ganska så fin också :D 
 Bild lånad från google
MADDISENJ.SE

den hade jag missat

Inga-Linn

BRa tips!:)
Sv: Jaha okej:)

Verkar inte så jättebra film, men ibland så kanske man borde ge det en chans! :)

Linda

vill se :D

Linnéa

Kanske att man borde se den?! <3

Ebba ♥

Kul med filmtips!

SOPHIEHELENA

Skall absolut ses :)

KassandraPalma

Den filmen är riktigt bra!

Amanda

Blev lite nyfiken på den :)

MATILDA

Låter bra =)

Agnes Eriksson

sv: haha ja jag med!!
åh borde se don jon! kram

Kimmey ~ Kung varje dag

Bra tips! :)

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Låter inte som en film jag måste se. Tror jag hellre lägger min tid på en annan då:)

hanna

den vill jag se! :) den verkar okej!

Josefine Johansson

den ska jag se, tack för tipset!

Annie

Vilken fin blogg du har! :)

Nathalie Tegelstam

Kul med filmtips, har alltid svårt att välja film :) hehe

VERONICA

Den ska jag nog se, verkar ju så bra! :) Kram

lara&lucy ^^

låter som en helt okej o wierd film haha

Linnéa

Så, hoppas dagen varit bra hittills <3

Emelie

vill se den!!=)

En plats i solen

Man kanske skulle ge den ett försök :)

fotografvesna.se

kollade oxå på den häromkvällen... sådär film, inget som ja skulle rekommendera till någon

Emelie

Har funderat på att se den!

FrökenTV, bloggen om tv och film

tyckte den var okej. Brukar tycka att Scarlett Johansson ser väldigt bra ut men tyckte att hon var helt vidrig här och blev seriöst äcklad av hennes roll på alla sätt och vis, heh.

Anonym

funderat påa tt se den, kanske ska göra det! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: