Everytime I close my eyes, it's like a dark paradise

| Vardag
Haft en bra dag än så länge? Vi gjorde ett matteprov imorse som gick sådär, hade en lektion till och sen slutade vi vid halv 12. Jag och My åkte till Vapiano i Skanstull och åt lunch och sen åkte vi hem. Jag la mig i soffan och kollade på Black Swan som jag ska skriva om senare och sen kom pappa hem. Vi åkte till Norrtälje, hem till min pappas flickvän som bor här för er som inte vet det. Åt tacos till middag och nu sitter vi och kollar på tv. Imorgon åker jag hem till Stockholm igen. Puss&kram
Emelie

Åh vad skönt att sluta så dags! Jättebra tid ju :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Gott med tacos :)

Inga-Linn

Fina du!!

Louisefoto

Du är så fin :)

F E L I C I A

så gott!

Hoppas provet gick mycket bättre än vad det kändes som! :)

Hanna

Fin bild :)
Hoppas du haft en bra fredag!
SV: Tack! :D

Kelly

Fin bild :D

Fitchis

Gud vad gott med tacofredag! :p Har precis varit på min livs resa på Aruba :) Kolla in mina bilder på min blogg!

Lillablå♥

Tackar :)

Vapiano? Ligger inte den i gamla stan? :)

Liza

Sv: Ellerhur? Tänker börja leva mitt liv efter dom haha ;)

Black swan är superbra! :)
Kram

sofia

fin :D

Anonym

fin bild :)

Linnéa

Sååå fin <3

Erica

Härligt att sluta vid halv tolv! Och härligt med tacos! :-D

Malin Mattsson

låter som en bra dag!

Lotta

Sv: Jaa, det var de verkligen :) Och jättefin bild! Hoppas du haft en riktigt bra fredag =)

Agnes Eriksson

sv : haha eller hur!
Så fin du är! kram

Johanna - A dream as a model ♥

så fin!! :D

Isabelle

Vapiano är så underbart gott♡

Cajsa

fin bild på dig!

sv. härligt sötnos

milina.blogg.se

hatar prov..

isabella

så fin bild på dig! :)

Emelie

så fin du är!:)
sv: åh ja visst är den!!

Emelie

Låter som en bra dag :D

saandrafoto

va fin!!
ha en bra lördag! :)

David Pham

Åh världens bästa blogg med underbara bilder love it :)

Johanna

Verkar som du har haft en bra helg :)

Ronja

Fin! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: