Once you’re mine, there’s no going back

| Inspiration, Vardag
Untitled #20
 
Untitled #20 by amandalindstrand featuring a white leather purse
 
Har ni haft en bra dag kompisar? Jag slutade två och drog direkt hem. Har tagit det lugnt, pluggat och läst. Om en liten stund kommer pappa och hämtar mig, vi ska åka till gymmet och träna. Ville egentligen träna tidigare men nu blev det som det blev. Vi hörs kanske när jag kommer hem. Puss&Kram
Linda

snyggt

undefined

Snyggt!

sandra

snyggt!

HJJONSSON

Snyggt!

Milina Salihodzic

Snyggt!

Linnéa

Så snyggt :D

Linnéa

Haha, kan tänka mig det <3

Sjukt snyggt kollage där :p

daniella

- Åh vad snygg den outfiten hade varit! Vet du vart skorna är ifrån`? :)

Kashaya

Snygg outfit, gillar verkligen kjolen.=)

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

Nathalie Tegelstam

Damn så snyggt! Älskar kjolen :)

Kristina

Den kjolen var riktigt snygg! :)

isabelle - hälsa & träning

Dagen har varit helt okej, mycket snö och kyla men jag överlever hehe ;) Haft en bra dag du med?

Hoppas du har en bra kväll!

Kram,
Fitness by Isabelle

Ebba ♥

Åh vad snyggt!

Sv: Håller helt med haha! Kram ♥

lara&lucy ^^

Gillar kjolen !!

isabella

Vilken snygg klocka! :D

En plats i solen

Fina saker :) Gillar kjolen lite extra :)

ida'

snyggt!
gillar kjolen starkt! :)

hanna

så lite så!
gillade skorna dom var snygga ;D

emelie andersson

så snyggt :)

sv: ja jag förstår de :D

KassandraPalma

Snygg outfit !

PINKPIERCINGS.se

Snygg klocka :D

Agnes Eriksson

sv: ja eller huur!
öööh snööggt! kram

Emelie

Snyggt!

Johanna

riktigt, riktigt snyggt! älskar kombinationen och gulddetaljerna!

LIENE

Bra med träning :)

Gillar outfiten som du satt ihop.

skorna o klockan <3333

F R I D A - M A R I A

Så mycket snyggt!

fotografvesna.se

åh va grym väska

Elin

Så snyggt!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Åh vad fin väska. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: