by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #19
 
Untitled #19 by amandalindstrand featuring Givenchy
 
En jobbig skoldag med jobbiga lektioner. Drog från skolan vid 4 med huvudvärk och kurrande mage. Har legat i soffan och kollat på lite allt möjligt sedan dess. Ser fram emot den goda middagen som pappa ska göra idag. Sen är det nog dags för att plugga. Puss
Inga-Linn

Den klockan var sjukt snygg!:)

Kristina

Snygg outfit! :)

Kelly

Hoppas huvudvärken går över! D: Jätte snyggt förresten ;)

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Agnes Bjurek

Åh, såå fint!

Nathalie Tegelstam

Älskar klänningen!
- ja det ska jag, åkte med mamma och hennes pojkvän denna gång och i december blir det med pappa :)

V I L M A L A ♔

Sjukt fina grejer! tack för du påmminde mig att måla naglarna, thihi ^^

FlizanLizan

sv: hehe :)

snygg outfit :)

Emma

Superfint collage du har satt ihop! :)
Svar: Tack! Då ska jag kolla in det! :)
Kram

Inga-Linn

Hoppas du mår bättre snart!:)
Sv: Ja, verkligen!!:D

sandra

riktigt snygg klänning :)

Linda

så snyggt

Kashaya

Jäkligt snygg väska.=)

En plats i solen

Fina saker. Hoppas huvudvärken släppt!

Tack, ja det var riktigt kul och vara med

Emelie

Snyggt!!:)

Milina Salihodzic

Snyggt!

Lina Johansson

Fin outfit!!

Agnes Eriksson

sv: tack såå mycket!
åh snyggt! kram

Amanda

Snyggt!

Boel

Snyggt! :D

Sv: Tack så mycket :)

Ida Lindborg ♡

Snyggt!!

SV: Tack så mycket! :D

Linnéa

Wow, såååå himla snygg <3

Malin Mattsson

åh, snyggt!

fannie karlsson

Snygg outfit!
Hoppas det är bättre nu! Har också haft en dryg dag!

HJJONSSON

Gillar klänningen! :D

ami

vart finns den klänningen att köpa? :D

Amanda Eriksson

åh så snyggt! :D

ericaandersson

så sjukt snyggt! klänningen är underbar

Johanna

Riktigt snyggt! Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: