by amanda

| Vardag, Övrigt
Hej vänner. Igår vann vi 4/5 matcher på bowling tävlingen, åkte till donken med Max och Calle efter det. Blev hemskjutsad sen och resten av dagen låg jag bara i soffan och degade. Var så himla trött så orkade inte göra något annat. Idag började vi skoldagen med håltimme, fick tyvärr reda på det när vi redan var i skolan. Efter vi slutat var jag på körlektion som gick bra, första gången jag körde i snön. Jag har pluggat och ätit och nu ska jag kolla på förhandsvisningen av Paradise hotel. Puss&Kram
aina [fotoblogg]

Mysig bild :)

Isabelle

Vem tror du vinner i PH?

sandra

Låter som en helt okej dag :)

Linda

fint!

En plats i solen

cool bild

Ida Lindborg ♡

Häftig bild!!

SV: hehe ja :D

Johanna

fin bild! vem är din favorit i ph? :)

Kashaya

Kul med bowling.=)

Inga-Linn

Då gick det ju bra igår, grattis!:)
Sv: mycket tips, tack!:)

♫♪ sandra - en musikblogg

kul med bowling :)

Hanna

Så mysig bild :)
SV: Tack! :)

Em

Så fin Bild!:D

Tess

Superfin bild! :) Kram

Malin Mattsson

lugn dag:)

Linnéa Alpsten

Häftig bild! OCh gud vad roligt med bowling :D

ANGELICA - Hälsosamt

vilken fin bild :D

Linnéa

Åh, vilken vacker & mysig bild <3

Så fin bild!

Linnéa

Hoppas du får en fin kväll <3

Caroline Blomberg

åh roligt att vinna, o gott med mc! :)

Inga-Linn

hur tyckte du att det var att köra i snön?:)

veronica eriksson

Jättefin bild, extremt häftig :) Kram

SARA

Låter kul! :) Hoppas du får en riktigt bra tisdag imorgon :)

isabella

Så fin bild :D

Natalie Salazar

härlig Bild :)
så mysigt att sitta vid en brasa och sjunga till låtar när någon spelar på en guittar :D

Kaffehörnan

Jättefin bild. Roligt de blev vinst

Josefine Johansson

åh älskar bilden!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: