by amanda

| Inspiration, Vardag
 
Untitled #18 by amandalindstrand featuring black strap sandals
 
Godmorgon mina vänner. Igår åkte jag och familjen till någon loppis och efter det åkte vi in till stan och fikade på Tre praliner. Strax efter det tog jag bussen från Norrtälje och åkte hem. Kollade på Getaway och sen gick jag hem till Filippa. Åt middag där med henne och hennes mamma och sen tog vi det lugnt ett tag innan vi åkte in till Söder för att gå på bio. Vi såg på The Wolf of Wall Street som var jätte bra! Skriver om den senare :) Blev hämtade av Simon och Love efter det, de skjutsade hem mig och jag gick och la mig. 
 
Just nu sitter jag och äter frukost. Blir hämtad av Max om ungefär 30 minuter. Vi ska spela junior leauge, som är en bowling tävling. Önska oss lycka till så hörs vi efter. Puss&Kram
Emma

Superfin outfit! :)
Svar: Tack så mycket! :)
Kram

Marlene S.R

åh skorna!:)

- tack!

Amanda Persson

nagellacket är ju ett måste till våren! kram :)

Matilda Johansson

Fin design! :)

Agnes Eriksson

sv: åh taack!
Så snyggt, boyfriendjeans är såå sköna! kram

Liborius

snyggt!

bex

Du är snygg babe!

Fint collage!

Amanda

Snyggt!

Anonym

Åh vad snygg v'ska!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

LORISSA LOVEBOMB

sv: TACK gulliga du!! :)

Gud så skoj med loppis, längtar tills det är loppis här också ^^

Josse

snyggt!

Milina Salihodzic

Snyggt!

Hanna

Ibland har man bara allmänt dåliga dagar ! Bra du mår bra :D snygga kläder gillade tröjan ::d

Isabelle

ääälskar dom där klackarna♡

Sv: Tack desamma!

Amanda

Fint!

Madeleine

himla fint armband :D

LIENE

Låter trevligt :)

Gillar skorna i kollaget!

Emma

Gillade lacket :)
Läste om att du ville ha restips, Rhodos eller Sunny Beach i Bulgarien :)

Cecilia

fint!:)

Tess

Supersnyggt collage! :) Kram

Ida Lindborg ♡

Snyggt!!

SV: Tusen tack! : Dkram

ANGELICA - Hälsosamt

haha många som skjutsar runt på dig ;)

Emelie

Snyggt!=)
Sv: åh ja visst är dem!!=)

frida

Så himla snyggt! :)

Kashaya

Snyggt. Den där väskan hade jag kunnat tänka mig.=)

Johanna

så snyggt!

Linnéa

Hihi, jag är själv väldigt nöjd med mina H&M inköp <3

Så himla snyggt kollage :)

Tindra

Vad fint :DD

Sabina

sv: Tack så mycket fina du!

Snyggt! :D

Elin Sundgren

Jättefint collage!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: