by amanda

| Vardag
Godkväll kompisar. Första skoldagen idag var otroligt seg, kändes nästan jobbigt och ont i ögonen för att jag var så trött hade jag. Åkte på körlektion efter det, blev godkänd i parkering och påbörjade ett nytt moment som handlar om placering bland annat. Åkte hem efter det, tog det lugnt i soffan, åt middag och sen gick jag och pappa ut på en motionsrunda. Duschade efter det och nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Hoppas eran dag varit bra. Kramis
Kimmey ~ Kung varje dag

Skönt att du blev godkänd i parkering :)

va fin blogg du har!:)

V I L M A L A ♔

låter som en bra dag!
sv; Ja, hpfärlängningar är najs :)

Agnes Eriksson

sv: åh tack Amanda!
Du är lika vacker som alltid! kram

Chanelle

Usch, vill inte börja övningsköra.. Ha en bra dag!:)

Liborius

Hoppas du är piggare idag då:)

Sofie Hedman

Skönt att ha blivit godkänd i parkering!
Fin blogg du har! :)
KRAM

Maja

Vad härligt med kvällspromenad :)

MATILDA

fin!

Emmy

Brukar sällan vara skönt att komma tillbaka första skoldagen, så förstår dina känslor där!

Amanda

Söt du är, ha en bra dag! :)

Åsa

Fin du är!

Sv: Tack!!
Kram

Emelie

fin du är!!=)

Isabelle

Fin blogg! :)

anna

fin bild!

Amanda

Fin du är!

Isabelle

Så fina ögon!

Sv: Tackar :)

milina.blogg.se

fin bild på dig!

Malin Mattsson

såå fin!

LORISSA LOVEBOMB

sv: ååh, tack snälla :D

Vad duktig du är som fick parkeringen godkänd :)

Caroline Blomberg

åh fin du är!!
sv; ja jag tar studenten till sommarn! :) kramkram

hanna

åh vad drygt att börja skolan igen :( men det går nog fort så är det snart lov igen!

En plats i solen

Tack:)

skönt när man blir godkänd på ett område :)

Johanna - Jojjoworld

Vad fin du är!

Sv: Tack! :)

Så fin! Älskar ditt utseende :)

Clara

Låter som en bra dag! Fin du är :)

Hanna

Hade också min första dag i skolan efter lovet igår. Blä. Men, imorgon är det fredag igen! :)

Beatrice Johansson

Superfin bild på dig:)

sv: tack så mycket:) Kramisar♥

MADDISENJ.SE

Tack tjejen. låter som en fin dag :)

cassandra gigel

finis :)

Josse

fin bild!

Emma - The one & only

fin bild:D

Micaela

Så fin!

Julia Forsberg

Åh, vad fin du är! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: