by amanda

| Vardag
 
 
Bilder lånade här och här
 
Hej kompisar. Sista dagen på lovet idag. Känns lite små deppigt samtidigt som jag har så mycket att se fram emot så vill att tiden ska gå snabbt. Vänt på dygnet har jag gjort också så är svintrött men tvingade upp mig själv vid 10 imorse. Jag har precis duschat och håller på att sminka mig. Filip och Sofia (tror jag) kommer till mig klockan 2 och sen ska vi åka in till stan. Hoppas ni får en bra dag. Puss&Kram
milina.blogg.se

värdelöst att vända på dygn..

natalia

Åh känner likdant, vet inte ens hur jag ska orka gå upp imon ;(

Madeleine

åååå justiiiiiiin<33333333333

Liza

Sv: Haha tack! :) Dock så var "Godzilla" bilden lite läskig! Haha :)

Åh snygg Justin! Ska kolla på Belive inom en snar framtid! :)
Kram

AMANDA

Så jävla snygg :)

En plats i solen

Hoppas du haft en bra sista dag på jullovet. Har med vänt på dygnet, men gick ganska bar och gå upp 6 imorse för åka till jobbet

Malin

snyggingen <3

Lowa Ek Lagerberg

håller med dig, så sjukt tråkigt att skolan börjar igen ocvh att lovet är slut..


svar: tusen tack och vad kul o höra! blir sjukt glad av alla dina kommentarer :)

LIENE

Visst kommer Bieber sluta? bara något jag hört.

Ida Lindborg ♡

älsk *.*

Meja

Söt han är, ja och du ser inte så tokig ut du heller ;)

Emelie

Håller också att vända dygnet till rätt dygn igen, det är jäkligt svårt haha!! ;)
Sv: åh ja visst är dem!!

hanna

hoppas sista dagen på lovet blev bra för dig !:)

chanelle

Inte smått deppigt.. Jätte deppigt :(

V I L M A L A ♔

Hur lägger du in gifbilder i collage? :(

vanja

åh min älskade justin

Malin

Sv; inte för mig, det står att sidan har lagt ner:(

Så jobbigt att skolan börjar!

Emelie

Fina gifs :)

Inga-Linn

as long as you love me..<3

gud vad fin justin är!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: