by amanda

| New in, Vardag
Julklappar från Lisa, My och Cecilia. Tack så mycket babes ♥
 
Idag har jag och mamma övningskört, övat en hel del på att parkera. Både fickparkering, backa in och köra in. Stannade även i Farsta centrum och åt på Subway till lunch. Ikväll skulle jag träffa Ulrika för att fika eftersom det inte blev av igår men nu har hon tyvärr migrän så det blir nog inget. Får se om jag träffar någon annan istället. Hoppas ni har haft en bra dag och glöm inte att passa på att njuta av de sista dagarna på lovet ♥
LORISSA LOVEBOMB

sv: jaa, det är en riktig söndagsoutfit!

Subway <3 omnomnooom!!

☆Z I N J A☆

vad bra grejer!
snö of sweden har så fina smycken^^

Nathalie

Vilket fint guld armband!

sv: tack! :)

A

Fin blogg :)

Emelie

Åh vilka fina klappar du fick:)

Johanna - A dream as a model ♥

fina smycken! :D

Emelie

Vad nice att övningsköra! Det måste verkligen jag med börja göra ;)
sv: haha exakt! slutar aldrig vara bra :D

Julia Hill

Armbandet är så fint!

jonna

tack!
så fina saker, speciellt armbandet :)

natalia

Låter som en bra dag, hoppas du får en go fika med någon kompis :)

V I L M A L A ♔

Fina julklappar! Har inte börjat övningsköra än, kanske borde hehe. Kram

Linnéa

Åh, jag älskar verkligen snö, har flera smycken där ifrån <3

SARA

Riktigt fina grejer :)

Malin

fina saker du fick, vad är det på sista bilden?:)

Linnéa

Väldigt fina julklappar där <3

Jennah

Lycka till med körkortet!

sannas rum

Älskar guldarmbandet :)

KassandraPalma

Hur fungerar den laddaren, om det nu är en hehe?

Emelie

Vilka fina julklappar! :)

Micaela

fina saker! :)

Karin Lygnersjö

Åh har velat testa det spelet, vad tycker du om de? :)

Lina Johansson

Bra julklappar!

B E A T R I C E

Så himla fint SNÖ-armbandet var!:)

sv: tack så mycket:) Kramisar♥

Princess Lilla Lii

Vad är det sista för något? :)

Isabelle

Sjukt fint armband♡♡

loviisaaa

Fint!

Nathalie Tegelstam

Snygga naglar :)

Elin

Åh, så fina!

frida christina

Snö har så fina saker!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: