All the things you did and all the things you said, but now I'm lonely in my bed

| Vardag
Hej kompisar. Filmen igår var super bra och om några dagar kommer jag att publicera ett inlägg om den. Imorse blev jag hämtad av pappa, vi åkte och köpte ett nytt gym kort till mig. Mötte My som också köpte ett gymkort och sen kom mamma och Jouni. Vi åkte till Heron City, åt lunch på en resturang och kollade i några butiker. Vi svängde in på Ikea en snabbis också. Blev sen skjutsad till gymmet där jag träffade My och körde året första träningspass. Vi har ju haft lite problem med gymkortet men nu är det så himla skönt att vara igång igen. Ska plugga och ta det lugnt ikväll. Puss&Kram
linda

grymt

Milina Salihodzic

tur att den var bra!

Linnéa

Ah duktig tjej där <3

LORISSA LOVEBOMB

Kul att köpa gymkort! :)

sv: Tack!

Inga-Linn

Skönt att fixa gymkortet!:)

Hanna

Vad roligt med en sväng på IKEA :)
Sv: Ja, det var super gott! :D

sannas rum

Vad duktig du är :)

felicia

mysigt med resturang! oh häftigt träningskort! :D
fina bilder med <3

Emma

Härligt med nytt gymkort! :)
Svar: Tack detsamma! :)
Kram

Carolina Thoor

Jätte fina bilder ! :)

Hanna Victoria Sahlqvist

Gud blir så avis på alla med gymkort haha! Bara för att på gymmet precis över gatan hos mig ät det 18 års gräns på xD

Emelie

Härligt med träning!!

Amanda

Fina bilder :)

Johanna - A dream as a model ♥

nice med gymkort :D

Kashaya

Kul med gymkort.=)

Isabelle

Så fin ♥

V I L M A L A ♔

skönt att ta det lugnt :) Hoppas kvällen lir övermysig, kram ♥

frida christina

Härligt med träning!

hanna

tack ska du säga du är jätte fin du med !

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Ja okej! :)
Härliga bilder och vad roligt med gymtid! :)

Malin Mattsson

skönt att gymma!

Cecilia Sannes

Fin blogg! Kolla gärna in på min serieblogg! :)

isabella

Fina bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: