All my friends ask me why I stay strong

| Djupt
All my friends tell me I should move on
I'm lying in the ocean, singing your song
Ahhh, that's how you sang it
Loving you forever, can't be wrong
Even though you're not here, won't move on
Ahhh, that's how we played it
 
Everytime I close my eyes
It's like a dark paradise
No one compares to you
I'm scared that you won't be waiting on the other side
Cecilia

så fin bild!

jennifer

svar/ tack snälla!:)


jätefin text!:)

Emma

Åh så fin du är! :)
Svar: Tack snälla du! :)
Kram

Milina Salihodzic

Fin bild!

veronica eriksson

Jättefin bild på dig! :)

cassandra gigel

fin!

Anna

Fint :)

Agnes Eriksson

sv: åh tack!
Texten är så fin! kram

LIENE

Fin text :)

Emelie

Älskar den låten! :D

Inga-Linn

Från vilken låt är texten?:D
Sv: Jaha okej!:)

Krisitna

SV: jobbigt :(

Fin text. Är det någon låt eller har du skrivit den? :)

Johanna - A dream as a model ♥

Vilken fin text och bild!

sv: Ja det var riktigt gott! :D

Cajsa

hoppas att du sover gott i natt! :)

En plats i solen

Tack så mycket! Fin bild på dig :)

Daniella

- Hej Amanda. Hur e det med dig? Det var längesen :D

Hanna

Fint :)
SV: Tack! :)

Ida Lindborg ♡

Åh söt du är!!
Sv: Tusen tack! :D kram

Hanna

Tack ska du säga ! du är ju jätte fin!

isabellaa

Så fin bild på dig! :)

Johanna

Grym bild :)

Moa Persson

Fin text och fin bild! :)

sv: ja visst är de söta! :))

Cecilia

Hoppas du haft en mysig söndag:)

önskar dig en fin vecka!<3

KassandraPalma

Riktigt fin bild !

Ronja

Fin! :)

Amanda

Fina du!

frida christina

Du och texten är så himla fina!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: