You only get one chance to be great in this life

| New in, Vardag
Fick en ny keps idag, behövligt inför Thailand. Inte för att jag passar i keps men det blir nog bra.
 
Igår var jag med Cecilia, Filippa och hennes kompis efter skolan och fikade. Drog hem sen och pluggade. Idag har vi haft friluftsdag i skolan, slutade tidigt och drog då hem. Tog det lugnt ett tag och sen åkte jag in till stan och träffade Nicklas. Vi gick runt i stan och pratade om allt möjligt, länge sedan jag träffade honom. Åkte hem sen och packade. Nu ska jag gå och lägga mig, är så himla trött. Puss&Kram
Kimmey ~ Kung varje dag

Fin keps :D

Caroline Blomberg

åh har en likadan keps, så snygg!!

Kassandra

snygg keps!

Agnes Eriksson

åh snygg! passar inte heller i keps, men det är snyggt på endel.. kram

sussi

haha då är vi 2...
passar inte heller i keps lr mössa :P

ebba:)

sv: ja:D!

Åh när ska du till Thailand?

Linnéa

Dom kepsarna är såååå snygga :) btw, passar inte heller i keps *haha*

Linnéa

När var det du skulle resa iväg då? :p

Amanda

När ska du resa iväg? :)

PINKPIERCINGS.se

Vilken snygg keps :D

frida christina

Tror allt att du passar jättebra i den!

Nathalie Tegelstam

Snygg, köpte mig en keps där nere. Var mer än behövligt :)

Amanda

Gillade aldrig friluftsdagarna i skolan (a)

Madeleine

lyllo dig som ska till thailand

Anonym

Nice :)
Fin blogg också :)

Boel

Låter som en ganska bra dag :)
Sv: Tackat :)

Linnéa

Ah, skönt - hoppas att ni får en strålande resa då <3

aina [fotoblogg]

Snygg keps :) hoppas du får det bra i Thailand!

Emelie

fin keps, gillar inte heller att ha keps på mig känner mig bara dum när jag har det på mig haha ;)
sv. åh ja visst är det!!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Just det ja, du åker ju snart, gud så härligt!

Linnéa Alpsten

Sjukt skönt att ha keps utomlands, det värsta som finns är ju när man bränner sig (av solen) :)

En plats i solen

Hoppas du haft en bra dag

sannas rum

Ämändii päändi, har du kollat på min video om vem som vann designen? ;D

har också en sån keps, sjukt snygga!

G I N A ~

Fin blogg du har ^_^

Inga-Linn

Jag passar inte heller i keps, hheh!:)

cassandra gigel

snygg :D

Karin Lygnersjö

Hoppas du får en helt underbar resa! :)

Erika

Keps kan vara bra!

sv: Visst är den :)

Sofia

Låter som en skön dag. :)

Johanna - A dream as a model ♥

snygg, du passar nog bra i den :)

sannas rum

Åh vad fin :) som du säger, den kommer säkert komma väl till pass i Thailand :) Jag tkr inte att jag är jätteful i keps, men har man självkänslan och själv tkr att man passar i något, så tkr jag ofta att man utstrålar det som krävs för att andra ska tycka att det är snyggt!

MATILDA

Snygg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: