We gotta make a decision, leave tonight or live and die this way

| New in, Vardag
Orättvis bild, den är mer aprikosfärgad och i spets. 
 
Jag kan meddela att jag har mått dåligt hela dagen och har nog blivit sjuk. Vaknade imorse och hade otroligt jävla ont i magen, ignorerade det och tog en alvedon när jag kände att huvudvärken kom krypande. Lyckades ta mig till Nacka forum med mamma och Jouni för att äta lunch och köpa en bikini. När vi kom hem igen hade jag fortfarande ont i magen. Jag var hängig, trött och hade ingen energi. Kollade på några avsnitt av New girl och sen blev det bara värre för mig. Mådde bara sämre och mer än så vill ni nog inte veta. Är helt slut i kroppen, hungrig och trött men ska vänta tills mamma kommer hem med något att äta till mig innan jag går och lägger mig. Vill även berätta att jag startar upp ännu en ny tävling imorgon. Jag hoppas att flera vill vara med och tävla då. Puss&Kram
Linnéa

Såååå himla tjusig <3

ANGELICA - FITNESS

jättefin :D

Inga-Linn

Snygg:D

Inga-Linn

Krya på dig. Hoppas det inte är magsjuka du har fått.
Sv: ja det är han verkligen!!:)

Liborius

så fin bikini! Krya på dig:)

Carolina Thoor

Jätte fin bikini! :D
Tackar :D hittade den på ''bakgrundsbilder'' på google :D

Linnéa

Helt min färg :) Hoppas jag får använda mina bikinis i vår & sommar <3

Boel

Krya på dig :)

MATILDA

Vad snygg!

Agnes Bjurek

SJUKT snygg bikini!

Alexa

SÅ fiiiiiiiiin bikini!

Malin Mattsson

åå vilken fin!

Kaffehörnan

Ops inte kul krya på dig

Emelie

Krya på dig vännen!! Jätte fin bikini du köpte!! =)
Sv. åh ja visst är den!! kramis

Amanda

Snygg!

Agnes Eriksson

åh dösnygg! kram

♫♪ sandra - en musikblogg

krya! <3

ewelina

åh va härligt med bikini, ge mig sommar! Hoppas du mår bättre snart :)

milina.blogg.se

fina!

Josefine

Krya på dig!!!

Nathalie Tegelstam

krya på dig fina du!

☆Z I N J A☆

så snygg bikini!
krya på dig hörru!

Nathalie Tegelstam

Så jobbigt att ha ont i magen, hoppas du känner dig bättre snart!

josefine

jätte snygg! :)

LORISSA LOVEBOMB

Stackare, krya på dig!!

sv: jag hade en superfin morgon :)

Kashaya

Fin bikini.=) Hoppas du mår bättre idag.

isabella

åh vad snygg! :D

V I L M A L A ♔

fin bikinni!

Erika

Jättefin bikni, var kommer den ifrån? Kan inte läsa mig till att du skrivit det :)

LIENE

Det är lite kul med bikinis. Jag kom på förra sommaren att jag har väldigt många. Brukar inte ens använda 2, haha.

och tack, fast vet inte om bilden är min. Jag bara redigerade :)

Cajsa

ha en fortsatt bra kväll sötnos! jag ska ta och sova snart.

Liana

Åh färgen är awesome!

Emmie

Gud vad fin!

Anonym

Vilken snygg!

elin stridh

fin! :) mås det bätter idag?

jonna

så fin! :)
krya på dig!

Ida Bååth

Sjukt snygg vart har du köpt den? :)

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Sjukt fin! Har en nästan likadan i vitt men som börjar bli lite läskig, pärlorna är inte så fina längre osv :(

Krya på dig :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: