Vi drar dit palmerna bor

| Vardag
Har varit i skolan på morgonen och gjort ett prov i samhälle. Nu står vi på Arlanda och krigar om fulladdat batteri på telefonen. Det är fan svårt att hitta uttag här. Snart går flyget, puss&kram

ha det så bra!!

V I L M A L A ♔

Åh hoppas verkligen du får det underbart i Thailand! :)

Erika

Ha så skoj :)

Lollee

Åh så skoj!

Vera

Ha det så braa!

Kram

Hanna Victoria Sahlqvist

Ha en sån underbar tid i Thailand :D

Nathalie Tegelstam

åh vad kul! Ha det så braaa nu :)) kram!

Caroline Blomberg

men åh va härligt! ha det så bra!

sandra

Hoppas du får en bra semester :)

Boel

Hoppas att du får en fin resa! :D

Paint a bucket - Linnea

Åh gud så kul! Ha det trevligt i värmen :)

Christina

Hoppas du får det riktigt fint :)

jonna

härligt! hoppas du får en bra resa :)

Jenny Karlsson

sv: visst är den bra!

ha så kul!

sannas rum

Guuud vad härligt! Vi hörs om din design när du kommer hem :)

Emmy

Du får ha det såå grymt! :D

sv;
Tack snälla! ^^

Natacha

Fin blogg! Hoppas du får en fin helg :)
har du tid över kolla in hos mig en sväng,om du har lust.

MALIN

hade samma problem när jag skulle till kina...... fanns INGA uttag????? haha :)

MALIN

svar: väldigt! skönt att komma iväg och träna någon timme :) det hoppas jag verkligen, en resa till thailand hade inte suttit fel just nu!

Sofia Eklund

sv; åh tack! ha det så bra i thailand!

Kelly

Vad kul med en resa :D

Amanda [SPONTAN]

Härligt :)

Amanda

Hoppas du har det bra :D

Emelie Bohlin

Gud vad härligt, jag hoppas du får det underbart. Sola lite åt mig också hihi. Och ta gärna med värmen hem till Sverige sedan haha :)

Sv: Du är fin!

Emelie

Härligt!! Hoppas flygresan dit går bra! Kramis & glad alla hjärtans dag!!=)

Amanda

Inte alls avis (a) Ha de underbart!

linnea

ha det så bra! :D

Linnea

Hoppas att du får det toppen!
Svar: Tack så jätte mycket snälla du!
Hoppas att du haft en bra vecka att du får en toppen alla hjärtans dag fredag! ♥
Kram! ♥

Malin

åå, ha så kul!!:)

FrökenTV, bloggen om tv och film

ha det bra <3

Katta

Fin blogg du har kolla gärna in min <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: