Koh Tao

| Resor, Vardag
Jag ber om ursäkt för bristen på nya uppdaterade inlägg härifrån men vi har så otroligt dåligt internet. Det spelar ingen roll var vi går för det är dålig uppkoppling i alla fall. Vi befinner oss på Koh Tao just nu, det är mysigare och finare här men det var mer party och bättre shopping på Koh Samui. Tyvärr var Koh Samui en ganska smutsig ö. Vi har i alla fall solat massor, badat massor, druckit massor med drinkar och festat på nätterna. Jag och syster har lärt känna lite folk från alla möjliga länder och så. Just idag är det typ 30 grader och jag ligger vid stranden och svettas. Jag hoppas att ni har det bra där hemma så hörs vi så småningom. Puss och kram!
 
frida christina

Åh låter som om ni har det helt fantastiskt! Hur länge ska ni vara borta? KRAM

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Njut av resan. Att sitta vid datorn kan du göra när du kommer hem:)

Amanda

Så härligt det ser ut!

ebba:)

åh vad härligt!
sv: tack:)

sandra

vilka fina bilder :)

jessica

Det där såg underbart ut, speciellt nu på vintern!

tack :D

hanna

tack :D
åh så mysiga bilder!

anna

härliga bilder :)

kaffehörnan

Underbara bilder

MALIN

låter HUR härligt som helst!

jonna

så mysigt! Hoppas du har en bra resa! :)

Lina Johansson

Åh vilka härliga bilder!

sv: Det var det :)

Tess

Åh, vad härligt det ser ut! :) Kram

VERONICA - modeblogg

Jättefina bilder! Riktigt härliga! :) Kram

Nathalie Tegelstam

åh vad hääärligt :) saknar Thailand grymt mycket!

Sofia

Det ser ju huuuur härligt ut som helst, fin blogg :)

Ida Lindborg ♡

Fina bilder!

Sv: Ja verkligeN :)

Linnéa

Åh, jösses vad gott & härligt det ser ut <3

natalia

Så fina bilder :D

ANGELICA - FITNESS

åååhh, inte alls avis!

SARA

Åh vad härligt! Superfina bilder med :)

Malin Mattsson

så härligt!!:)

sussi

åh så mysigt lite avis haha

Linnéa

Fullkomligt underbara bilder <3

Erika

Låter som att du har det bra :)

sv: Absolut!

Sanna Preifelt

Åååh vad underbara bilder :)

linnea

härliga Bilder!

F R I D A - M A R I A

Ser så underbart ut!

Agnes Eriksson

sv: ja verkligeen.. jag bor i Kalmar om du vet var det ligger!
åh så fna bilder! kram

linah

så himla mysigt:D! vill också haha

Michelle

Alltså bilderna<3

maria at inredningsvis

Vilka SJUKT härliga resefoton mmmm :) hoppas du får en fin start på nya veckan.

Ny post ute..butik med billiga designermärken:)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Anonym

ååh vilka härliga bilder!

MATILDA

ser härligt ut =)

Fatma - Grafisk designer

Härligt!

Maja ❤️

Vart på Samui var ni? Vi var där i julas och vi tyckte inte att den var smutsig alls, men det beror väl på vart man är ;)

MADDISENJ.SE

härliga bilder

frida christina

Men åh så härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: