Until the gates are open, I just wanna feel this moment

| Vardag
Bilder från min tumblr - amandalindstrand.tumblr.com
 
Hej kompisar! Jag hoppas att ni har det bra hemma i Sverige. Det här inlägget är tidinställt och jag befinner mig någonstans i Thailand, förhoppningsvis i alla fall. Haha jag ville mest slänga in några inlägg så bloggen inte står tom när jag är utomlands. Men vi hörs när vi hörs, puss&kram
j

Vilka härliga bilder! Bra inspo! Hoppas du har det bra! Kram :)

Carolina Thoor

Åh härligt att vara utomlands ju! :D <3

MALIN

himla härliga bilder! svar: tack snälla :) vad skönt!

Emma

Låter som du har en bra resa! Njut!

Hanna

Riktigt fina bilder !

Emmy

Hoppas du har det fint! Här har det hunnit komma snö, som i sin tur blivit till slask... Hmmm det gör nog inget att du missar det ^^

sv;
Åh ja det var inge vidare, men valde det individuella valet lite i sista timmen ungefär... Fick stöd av min bror så att det gick iaf haha!

Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt mysigt :) och väldigt härliga inspobilder!

Kimmey ~ Kung varje dag

Härliga bilder :)

Amanda

Hoppas du njuter i värmen :)

Linda

snyggt

Malin

så fina bilder!

Anonym

grym inspo:) trevlig helg sötis

Carolina Thoor

Har du det annars bra där nere i Thailand? :)

J

nice

V I L M A L A ♔

Så underbart att vara i Thailand, ta vara på tiden :)

Frida

Härligt att vara utomlands!

Linda

hoppas allt är bra!

natalia

Vi saknar dig ;D

sandra

Hoppas du har det bra där borta :D

KassandraPalma

När kommer du tillbaka från Thailand ?

hanna

hihi åh du kan vara snygg!
fin inspo du har gjort!

FrökenTV, bloggen om tv och film

hoppas du har det underbart

emelie andersson

så fin collage med fina bilder, särskilt justin ;)

Ida Lindborg ♡

Hoppas du har det bra!!

Sv: ja verkligen! :'D

Nathalie

Verkligen inspirerande bilder!!

sv: Hihi, eller hur! :D

Jojo

Härliga bilder ;)

G I N A ~

älskar sånhär inspo! :)

Ackelina

Härliga bilder :)

Tilde R

Åhh vad avis jag blir på att du är utomlands!! Hoppas du har en bra resa i alla fall :)

kaffehörnan

Vad fina bilder

Louise

hoppas du får en superbra resa :D

ANGELICA - FITNESS

fin inspo :D

Johanna - A dream as a model ♥

Åh så härligt :D

Sanna Preifelt

Mums, såå snygg inspo :)

Liborius

fina bilder och såå skönt med Thailand!!:)

SOPHIEHELENA

Haha visst är hon :)
härlig inspo!

elin stridh

åh härliga bilder :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Njut lite för mig också!

Sofia

Härliga bilder. :)

Nathalie Tegelstam

- tack fina du! :)
Härlig inspo! kram

Amanda [SPONTAN]

Härliga inspirationsbilder :)

LindaViola - mamma till två!

Åh, vad jag vill träna när jag ser dessa filmer!!!

frida christina

Vilka härliga bilder och hoppas att ni har det riktigt bra!

MATILDA

fin inspo :)

Anonym

sååå fina bilder

Alma

Nice!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: