Thailand 13/2 till 2/3 :)

| Vardag
Jag hoppas att eran dag har varit bra. Jag har mest pluggat och packat, kollat så jag har med mig det sista och så. För er som har missat eller helt enkelt inte vet så åker jag till Thailand imorgon. Jag har med mig telefon och ipad men ingen dator, kommer försöka få upp några inlägg via telefonen. Jag har även tidinställt några inlägg och frågat en vän om hon vill slänga in något inlägg. Jag kommer att vara borta i 17 dagar och det ska bli så jäkla skönt. Jag hoppas att ni får det bra här hemma och att ni önskar mig en härlig semester. Puss&Kram
natalia

Ha så kul!

Linnéa Alpsten

Så himla roligt att resa! Hoppas du får det toppen :)

sannas rum

Sååå avundsjuk!

Liborius

men ååh vad härligt:D

emelie andersson

åh vad fin bild :)

MALIN

vad härligt med thailand!!! njut för mig med vettja :)

linnea

åh vad skönt med thailand! :D

Vera

Ha det så jättebra!!

Kram

Amanda [SPONTAN]

Åh vad härligt, hoppas du får en bra resa! :)

Malin

åå så himla härligt!

En plats i solen

Hoppas du får en bra resa

linellas

härligt! hoppas du får en bra resa:)!

Ida Lindborg ♡

Åh härlig bild!!

Sv: hihi ja! :*D kram

♫♪ sandra - en musikblogg

ha det så bra! :)

Inga-Linn

Redna imrogon?:) Jag trodde du skulle åka senare ivår! Ha det så bra!!:D

PINKPIERCINGS.se

Ha så roligt där borta :)

svar: Ah det är fett gott :D

emma

va härligt :) trevlig resa!

Ping Lowhngren

Oh hoppas du har det så bra i Thailand! :DD

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh, ha det så grymt bra i Thailand! :)

KassandraPalma

Åh vad mysig bild!

frida christina

Är så avundsjuk! Hoppas att ni får det super kul <3

Michelle

Inte alls avundsjuk på din resa till thailand haha.. jag trivs mycket bättre i kylan och det gråa.. NOOOOOT!! :D

Kelly

Åh vad kul :D

sussi

gud så härligt.. lite avis =)

Madeleine

åå jag saknar thailand :D

Agnes Eriksson

sv: ja eller huuur...
fin bild och shittt sååå underbart, du kommer ha det bääst! kram

michelle bergström

Åh vad avundsjuk jag blir! men hoppas du får det jättetrevligt! :D

linnea

ha det så bra utomlands nu! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, vill också

ebba:)

okej vad kul! hoppas ni får det super nu!!

Linnéa

Ha det sjukt bra och sola en massa för mig med <3

malin

-tack!! :)

åh så fint!! ha det bra :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får det underbart!

essy

lät ju inte alls fel! ha det så jätte bra!:D

VERONICA - modeblogg

Vad roligt! Underbart ju, hoppas du får det toppen! :) Kram

Johanna - A dream as a model ♥

fin bild :D

Sofia

Åh så härligt! :D

Agnes

Ha det riktigt bra och njut av vädret! :)

vesna

åh va kul.. ha de så bra där

ANGELICA - FITNESS

neej vad orättvist, vill också!

Linnéa Pyrrö

åh fyfan va avis,.

Tess

Superfin bild! :) Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: