Tävling - vinn valfritt skärp AVSLUTAD

| Tävling
Nu är tävlingen med balteochskarp.se avslutad och jag har dragit en vinnare. 
Grattis till Filippa. Jag har kontaktat dig via mail, svara så snabbt som möjligt så jag kan höra av mig till de med modell, storlek och adress. Tack så mycket till balteochskarp för att jag fick anordna en tävling med er. 
Kashaya

Grattis till henne.=) Hoppas du har en fin helg.

Malin

grattis till henne:)

Nathalie Tegelstam

Grattis till henne :)

Amanda

Grattis till vinnaren :)

Grattis till vinnaren! :)

Svar: Tycker han ser... inte fin ut helt enkelt. Han ser ut som alla andra tonåringar. Haha.

KassandraPalma

Grattis till henne :)

sv: hihi tack!

VERONICA

Kul för henne! Finns ju så snygga kläder :) Kram

Nadia

Hejsan vilken intressant och fin blogg du har! Kika gärna in på min nya blogg :) Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: