Tävling - vinn valfritt bikiniset AVSLUTAD

| Tävling
Tävlingen om ett valfritt bikiniset med Todiefor är avslutad och de har dragit en vinnare. Grattis till Micaela. Vi har kontaktat dig på mail så svara så snabbt som möjligt. Tack så mycket till todiefor för denna möjligthet och tack till alla som deltog!
 
Hennes motivering:
Jag är definitivt med!:) skulle hemskt gärna vilja vinna Monday Lily i storlek M i överdel och S i underdel till min backpackingresa till våren. Har planerar denna resa sååå länge med min pojkvän och trots att vi ska åka till massa exotiska ställen har jag inte ens hunnit tänka på bikini och denna vore ju då Perfekt!! Sen är min budget lite dålig sedan jag måste spara till resan. Så hoppas hoppas på att vinna denna! :) kraaam
 
Nathalie Tegelstam

Grattis till henne :)

Ida Lindborg ♡

Åh jag hann inte att anmäla mig haha :( får vara snabbare nästa gång ;) kram

Grattis till henne! :)

jessica

Synd att jag missade denna tävling :/

Svar: Tack så mycket!

Sofie W

Grattis till henne :)

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Grattis till vinnaren :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: