Svar på tal

| Svar på tal, Vardag
Anonym:
Hej! Jag följer dig på nstagram och såg att du hade lagt upp ett collage ganska nydligen men jag hittar inte appen som du har dagar till... 

Heter den Dream days? För jag hittar inte den så tänkte om du kunde lägga upp nån bild hur appen ser ut? :)


Svar: Hej! Vad roligt, jag tipsade om appen i ett inlägg för någon vecka sedan, den är otroligt bra! Den heterDreamdays L men bör komma upp även om du bara skriver dreamdays. Jag vet däremot inte om den finns för android. Men här nedan kan du se en bild på appen ↓


 

 
 
Nathalie Tegelstam

Bra tips, den ska jag ladda ner :)

hanna

ååh jag vill också åka utomlands !
fusk :D

SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG

Värkar vara en nice app :P

Ida Lindborg ♡

Vad kuul!! Super tips :)

Sv: Tack finis! jaa alltid lika roligt :D kram

Boel

Åh vilken nice app! Måste verkligen ladda ner det :D
Sv: Jaa :D

En plats i solen

Kul du gillade inlägget. Skall kolla upp appen :)

Sofia Eklund

skitbra tips!

Linnéa

Åh, ser ut som ett grymt bra 2014 <3

Hanna Victoria Sahlqvist

Undrade också vilken app det var haha :D

Sofia

Åh men snyggt. Bra tips. :)

Emelie Bohlin

Låter som en jätte bra app, får ta och ladda ner den :D

Sv: Tack så mycket :D

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Åh love it, den måste jag ladda ner :)

anna

vilken bra app :)

Agnes Eriksson

sv: åh ja eller hur...
åh måste ladda ner den! kram

Inga-Linn

SKa lagga ner den!:D

sussi

gillar verkligen dream days =)

ANGELICA - FITNESS

härlig app :D

Amanda

Den appen är så bra och fin :)

Alina

fin blogg du har! =)

FrökenTV, bloggen om tv och film

MILEY!!!

Johanna - A dream as a model ♥

åh ska testa ladda ner den :D

alexandra - stylealex

har också den appen, nice! har du spelet flappy bird och vad är rekordet i så fall?

MADDISENJ.SE

Gud så mycket härligt du har att se fram emot :D Måste också börja planera in lite roligheter framöver så blir jobbandet lite lättare ;)

Malin

den appen är himla bra!

Fatma

nice! :)

ida'

åhh miley och utomlands :D
ska absolut ladda ner appen, bilderna blir ju super fina :D

MALIN

vilken fin app! mycket roligare än dom andra tråkiga..! svar: tack snälla :)

MATILDA

vad mycket skoj! :)

PINKPIERCINGS.se

Åh va bra tips, har varit ute efter en sån där app. Fast en del lägger upp likadana bilder fast med annan design om du fattar vad jag menar :)

Älskar den appen, använder den också! :)

Johanna - Jojjoworld

Den nedräknaren var den snyggaste jag sett, måste ladda ner den på en gång! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Många saker du har att räkna ner till :)
Använder också den appen, grymt bra är den! :)

VERONICA - modeblogg

Du har ju supermycket att se fram emot, gud så härligt! :) Kramar

har occkså den appen nu, roligt!!:d

Ebba Bergengren

Åh vad mysigt!

cassandra gigel

själv fyller jag 18 om en vecka :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: