Recept på ananas, mango och banan smoothie

| Recept
 
Räcker till 3-4 glas
1/2 banan
1/2 ananas
1 mango
12 isbitar
 
Min åsikt:
Den här smakade lite för mycket anans och anans svider på min tunga. Därför vi hade så mycket is i. Mangon smakar inte så mycket medan banan har en väldigt tydlig smak. I helhet var den god och har en väldigt fin färg men vi kunde ha tagit lite mindre ananas. 
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Låter riktigt god!

Linnéa

Hihi, tack <3

Den där ser väldigt god ut ;)

jessica

Måste testa! ser gott ut :D

johannagrahn

Låter super gott!
Sv: tack så mycket fina du! :)

Princess Lilla Lii

Åh, smooties är ju sådär underbart gott! Annanas också dessutom!

Svar: ska du till magaluf? :D Vad ska du göra där?

Liana

Åhhh vad gott! vädlirgt intressant & läsa vad du tyckte om den,den ska jag testa en dag,när jag har mixer så att säga haha! :D
Sv: Eller hur! Det ska jag vara,anmäller mig imorgon,när jag har lite mer tid:)

Ida Lindborg ♡

Åh måste ju bara testa det!

Sv: hihi ja det var underbart kul, tusen tack! :D
ska kolla det!

KassandraPalma

annans är väldigt gott men det svider på mig med

fotografvesna.se

mums

♡ Hanna Andersson ♡

Mm så gott!! :)

Sv: Tack så mycket!
Kram

Soffie

Lät gott tack för recept

FrökenTV, bloggen om tv och film

gott

♫♪ sandra - en musikblogg

gott med smoothie :)

Moa

Denna måste jag testa då! :))

sv: Tack! :D

Anonym

fyfan va gott!!!

Johanna

Vad gott :)

frida christina

Åh vad gott!

Svar: Heter fridachristinas på instagram!

Cathie

Ser väldigt gott ut!

PINKPIERCINGS.se

Jag älskar ananas men jag är allergisk :(

Agnes Eriksson

ååh annanas svider på min tunga också.. kram

Isabelle

Fan vad gott... ska pröva fast utan banan! Älskar ananas :)

MATILDA

mumsigt!

MADDISENJ.SE

tack tjejen. mums vad gott det där lät

Linnéa

Ska prova smoothien när jag kommer hem sen <3

Anonym

Åh den lät ju himla god!

josefine

Såg väldigt gott ut! Bör testa det :)

LIENE

Låter gott :) Värt att testa.

aina [fotoblogg]

Åh vad gott :D

Ebba Axelsson

Det låter gott! Ska testa den :D

Caroline Blomberg

åh måste testa, verkar ju så god!

Sofia

Låter väldigt gott! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så gott! :D

isabella

åh vad gott det ser ut! :D

LORISSA LOVEBOMB

Mmmh, det verkar sagolikt gott, jag skulle också ta lite mindre ananas :)

sv: Visst är de :)

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Muuums vad gott :)

anna

åh, så gott!!

Emmy

Låter riktigt god men förstår att den blir mindre god av för mycket ananas...

sv;
Jaa den bilden är verkligen sann!

cornelia

Åh låter gott! Måste testa!

Amanda

Ser riktigt gott ut :D

Elina

Smoothies är så gott!

Daniella

- mmums så gott!

Har du aldrig yoghurt eller nåt sånt i? Trodde inte det blev smoothie utan det :o

Liborius

Gott:D

frida

Ååh vad gott det ser ut! :)

Sanna

Ser väldigt gott ut! :D

Sanna Suomela

God smoothie! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: