Money can't buy all the love that's here tonight

| Natur, Vardag
Äntligen hemma i Stockholm igen! Vi åkte skidor i några timmar på dagen, åt lunch och sen började vi åka hemåt. Det tar ju så jäkla lång tid att åka. Stannade lite på vägen och så. Jag har precis packat upp och nu sitter jag äntligen i soffan. Kommer förmodligen gå och lägga mig tidigt ikväll, är så himla trött! Hoppas ni har haft en bra helg ♥
sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Åh vad skönt att gå och lägga sig tidigt :)

frida christina

Vilken vacker bild!

MALIN

vilken snygg bild! svar: vad kul att du tyckte om det :) KRAM

Erika

Fin bild :)

sv: Ja, alltid!

Alina

åå kul med skidor! ha en fin kväll =)

A L V A (foto)

Super fin bild och jätte fin blogg. Gillar att du har en bild bakom ditt namn i headern :)

Nathalie

Vad roligt med skidor, vill också åka :(

sv: Tack så mycket :) kram

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin bild :)

Madeleine

åå jag vill också åka skidor :D

Jonna

Hur långt tid tog det att åka? :)

sussi

skönt å komma hem =)

Amanda [SPONTAN]

Läcker bild :)

frida christina

Ska du göra något roligt idag?

Agnes Eriksson

sv: ja verkligen!
fin bild! kram

Sofia

Skönt att komma hem. :)

linnea

kul med skidor, om vädret är bra :)

Boel

Roligt med skidor. Hoppas på att du får en fin vecka :)
Sv: Ja :D

Amanda

Jag har aldrig åkt skidor (a)

Hanna Victoria Sahlqvist

Åh blir så avis, vill också till fjällen och åka skidor! Jag kan inte ens vänta till sportlovet (då jag faktiskt ska det) utan jag vill NUU! :D

Linnéa

Brrr, ser så kallt ut :()

ANGELICA - FITNESS

Vi har ju närmare till fjällen nu när vi bor i Karlstad, så tar typ "bara" tre timmar ;)

Caroline Blomberg

alltid kul att vara bortrest men det är alltid så härligt att komma hem :)

Emmy

Trevlig med skidor :D

sv;
Tacktack fina du, den blev ju faktiskt rätt härlig hihi. :D

Inga-Linn

Skönt att komma hem!:) Hur långtid tar det att åka?

Nathalie Tegelstam

Fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: