Lime, mango och honungsmelons smoothie

| Recept
 
Räcker till 3-4 personer
1 apelsin
1 lime
Okänt antal hallon
16 jordgubbar
1/2 honungsmelon
1 mango
 
Min åsikt:
Först smakade den mest honungsmelon eftersom vi tog så mycket, därför blandade vi i lite allt möjligt som lime och apelsin fast det inte var tanken från början. Den blev mycket god och fräsh. Jag hade kunnat tänka mig lite mer lime smak. Något ni skulle vilja prova?
Malin

Vad gott!:)

sussi

låter super gott =)

Katta

Hej fin blogg kolla gärna in på min <3

Lina Johansson

Åh vad gott!!

sv: Tack så mycket :)

Terese

Åh vad goooottt!!!

Allt bra annars? :)

Olivia

Gott, jag! :D kram

linnea

mums :)

josefine

Åh så gott! Avundsjuk!

josefine

Åh så gott! Avundsjuk!

mot plus

okej tack! =)

det där ser gott ut! =) kram

ebba:)

tack! hoppas du har det bra, ser gott ut:)

KassandraPalma

gjorde också en smoothie idag, hällde i lite sirap bara för att och det smakade underbart!

frida

Skulle definitivt prova den, ser hur gott som helst ut! :)

missle

åh älskar smoothie!

En plats i solen

Gott :)

cassandra gigel

mumsigt :D

MATILDA

Låter gott =)

Michelle

Det lät gott, bra tips!! :)

sussi

kikar in å önskar dig en härlig söndag =)

linnea

jag har typ aldrig gjort en smoothie förut, men kanske ska testa på att göra en :D

frida christina

Åh vad gott!

Johanna

Låter gott! Kram

Ida Lindborg ♡

Åh mums! :D

Linnéa

Mmmm, fler goda recept, måste skriva ner alla <3

Emelie Andersson

Det såg också god ut :D

Sv: härligt att höra :) jodå det är bra med mig med!

natalia

Ser sjukt gott ut!!! :)

Liborius

gott:D

tildes

Ser riktigt gott ut!!

isabella

Ser jättegott ut! :)

delila

Ser underbart gott ut, Ha en bra dag!

Lotta

Sv: Ska du säga sötis!! :)

& det där såg som vanligt jättegott ut =)

Agnes Eriksson

sv: haha eller hur...
åh nice med lime i, måste testa det! kram

Amanda

Åh gott med honungsmelon!

ser as gott ut! :)

johannagrahn

Låter super gott!
Sv: ja det var väldigt skönt att rensa bort massa gammalt! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Gott :)

sv: va kul :)

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

gott det såg ut :D

Annika

Mums :)

Ronja

Ser supergott ut! :)

Ebba Axelsson

Mmmm, vill absolut prova den! Såg god ut :)

Lina

Å vad gott det där såg ut att va! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: