Koh Samui

| Resor, Vardag
Hej vänner! Vi befinner oss just nu på Koh Samui, vi kom hit igår och ska spendera ännu en natt här innan vi åker vidare till Koh Tao. Klockan är snart två hos oss, vi ligger vid poolen på hotellet och solar. Så himla skönt! Jag hoppas att ni har det bra! Kramis 
Ful bild på mig men fick sällskap av en svensk igår. 
frida christina

Åh så roligt hoppas att ni har det helt fantastiskt!

Ida Lindborg ♡

Åh vad härligt, ni får ha det så bra!!

Sv: Tusen tack finis! :) kram

ANGELICA - FITNESS

Åh vad underbart! NJUT!

Tilde

Härligt!

MALIN

åh vad härligt! svar: det kan jag tänka mig! njut för mig också nu! :)

Michelle

Så härligt.. vill också utomlands! :)

mot plus

härlig bild! =)
ha en fin dag! =)

SOPHIEHELENA

Eller hur :D
härligt!

Amanda

Åh så härligt med värme!!

hanna

ser riktigt härligt ut! :)

Josefine

Så niice tänkte direkt att det var är Thailand ni är i va? Oh läste det i ett tidigare inlägg nu! Tänk att jag kunde gissa ;) Ha en fortsatt bra resa och njut!!

natalia

Åå vad ni måste ha det bra.. ;( AVIS!!
Fin bild :D

mot plus

får jag bara fråga, du som har så "bred" blogg, hur gör du för att ladda upp en så bred header? Då blogg.se bara har så man kan ladda upp 1000px? Har skitproblem med det så min header blir mkt mindre än själva bloggen;/ kram

Kimmey ~ Kung varje dag

Vilka är ni som åker? :)

sv: Ja, det är det :)

Linnéa

Åh, det ser ju heeeeelt underbart ut <3

josefine

Åh, låter så himla härligt. Ha det bra där borta!

Agnes Eriksson

sv: hihi åh taack..
åh så underbaart! kram

Nathalie Tegelstam

åh vad härligt :)

Amanda [SPONTAN]

Härligt! :)

Boel

Härligt! Hoppas ni har det fint i Thailand :)

svea-karin

åh vad härligt att vara i thailand!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: