Jag är redo att dö för att känna att jag lever

| Natur, Resor, Vardag
Idag har det varit mycket bätte väder, mindre dimma och lite mer sol fast ändå molningt. Det går bättre att åka även fast jag är så himla rädd för att ramla. Tänk om jag skulle ramla och bryta något, jag som åker till Thailand nästa vecka. Menmen, vi är i alla fall hemma i stugan för att äta lunch och sen ska vi nog ut och åka igen. Ikväll blir det mello! Puss&Kram
 
sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Åh vad vackra bilder :) Önskar att jag gillade att åka skidor, men är en såndär lat person som hellre sitter i värmestugan och dricker varm choklad än är ute i backen ;P

Jonna

SV: Tack så mycket!

Vill också åka till fjällen nu!

En plats i solen

precis sådär skall vinter vara. Här i skåne är det vårkänslor idag :)

SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG

åå så fint! :)

Emelie

Åh, vilka fina bilder! :D

Anonym

Hej! Jag följer dig på nstagram och såg att du hade lagt upp ett collage ganska nydligen men jag hittar inte appen som du har dagar till...

Heter den Dream days? För jag hittar inte den så tänkte om du kunde lägga upp nån bild hur appen ser ut? :)

Boel

Gud vad vackert :D
Sv: Tack så mycket :)

fannie karlsson

fina bilder :)

Hoppas du får en bra helg! :)

sussi

vilka fantastiska bilder :)

jessica

Ja väldigt fina är dom :D

Mittenbilden såg så himla mysig ut här :) men jag tycker inte om vintern ändå..

Amanda [SPONTAN]

Fantastiskt vackert :)

anna

fina vinterbilder!

Emelie

så fina bilder!

Ida Lindborg ♡

Fina bilder!

Sv: Åh tack :D kram

Cajsa Lindahl

Fina bilder!

Sv. Ja verkligen! :D www tack. ^^

Amanda

Superfina bilder!

VERONICA - mode & träning

Du har alltid lika fina bilder att publicera! Bra älskar dem! Superfina! :) Kram

Inga-Linn

Så sjukt fina bilder, är så avis!!:D
Sv: jasså, jag är inget fan av donken.

Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder :D

Cajsa Lindahl

Göres?

aina [fotoblogg]

Fina bilder :)

Nathalie Tegelstam

åh så mysigt :)

Emelie

Jätte fina bilder!!=)

Erika

Fina bilder :)

Liborius

Vackra bilder!:)

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Härligt det ser ut

B E A T R I C E

Fina bilder:)

sv: Tusen tack:D Kramisar♥

Kimmey ~ Kung varje dag

så fina bilder!

Caroline Blomberg

men åh vilka superfina bilder! ser riktigt härligt ut också!

SARA

Superfina bilder :)
ååh, skulle också vilja till thailand :)

Denise

Riktigt vackra och mysiga bilder! Önskar vi hade snö här i Stockholm.

Alina

fina bilder!

Hanna

Fina bilder! :D
SV: Tack :)

jonna

tack :)
så härliga bilder! Ser så mysigt ut!

linah

kul:D jättefina bilder

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: