It's just you and I so lift your hands toward the sky

| Natur, Vardag
Osedd bild från Gotland i somras
 
Idag hade vi två lektioner inställda vilket var otroligt skönt. Åkte och tränade med My efter vi slutat. Kom hem, duschade och sen åkte jag och mamma till Farsta centrum. Vi köpte skidhjälmar, åt middag, handlade mat och sen åkte vi hem. Jag är så himla taggad inför Paradise hotel finalen fast är så himla trött, segt att avsnittet inte kommit ut på viaplay som det brukar göra. Btw, har jag berättat att jag åker upp till Idre imorgon? Puss
Johanna - A dream as a model ♥

fin bild :D

Malin

Skönt att träna:)

Ida Lindborg ♡

Fina bilder!!

Sv: hihi ja riktig snygging ;)

Johanna

Är också riktigt taggad på finalen, ska bli kul att se vem som vinner!

KassandraPalma

Fin bild!

Nathalie Tegelstam

Så fin bild :)

Inga-Linn

Skönt med träning, var det på gymmet?:) Vad roligt att få åka iväg!:D

LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack ska du ha :)

Hoppas att det blir som du vill i finalen :)

Boel

Nice att åka till Idre :D
Sv: Tack för dina serietips. Är uppe i ett inlägg i bloggen nu :)

Tyra Lind

vilken fin bild!

soffie

vilka vackra blommor, ha det kul i Idre:)

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Väldigt fin och somrig bild :)

Emelie

Blev så arg, usch kollade på finalen.. och åhh jag hatar jesper usch usch!! haha ja jag hatade att han vann, tycker så jäkla synd om aina som inte fick någonting... :(

Ebba Axelsson

Sv: Åå, tack så mycket :)

Härligt med träning. Kram på dig

En plats i solen

Vacker bild

LIENE

Hoppas du får det bra i Idre idag :) Jättefin bild här.

Agnes Eriksson

sv: åh taack...
härlig bild, saknar sommaren som fan.. kram

sussi

kul med idre har ni sportlov nästa vecka??? =)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket:) och jättefin bild!

aina [fotoblogg]

Fin bild :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ha det så kul med att åka skidor:)

Hanna

Så fin bild :D
SV: Tack! :)

PINKPIERCINGS.se

Jättefin bild :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: