It's hard to explain my way of living to people who never lived it

| Vardag
Hej kompisar. Drog från skolan vid 12, blev hämtad av mamma och Jouni. Har spenderat en jävligt lång tid i bilen upp till Idre. Vi åkte som sagt vid 12 och kom fram vid halv 8. Stannade två gånger på vägen och åt. Jag har varit otroligt uttråkad och haft tid att vara djup och tänka på vägen. Vi är i alla fall äntligen här, även kusinerna + familj är här. Nu laddar vi upp inför en helg i backen. Puss&Kram
KassandraPalma

Shakira och Rihannas nya låt är såå bra!

Kelly

Vilken cool bild :D

En plats i solen

Det är drygt och åka bil långt

johannasöderstedt ,

Superfin blogg du har tjejen! :)

frida christina

Segt att åka så länge, men hoppas att du får det riktigt kul!

Boel

Hoppas att du får en fin helg i Idre :)
Sv: Visst är han :)

Anonym

Ha det så roligt vännen!

Alina

snygg design du har!!

ANGELICA - FITNESS

vilken cool bild :D

sussi

onskar dig en underbar helg =)

Erika

Let it go är bra :)

Linnéa

Åh, hoppas på en riktig toppenhelg nu då <3

V I L M A L A ♔

Ha så kul! :) ♥

Sofia

Fin bild. :)

Malin

Battle cry är så bra!

Tezzo

Bra låtar! Ha en underbar helg! :)

Amanda

Vad roligt med skidåkning :)

Jojo

Bra låtar!

Liborius

Kul med Idre:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: