Idre 2014

| Resor, Vardag
Haha jag är så himla trött, det är helt galet hur mycket energi skidåkning tar. Man är inte heller helt van vid att vara utomhus och anstränga sig hela dagen. Men i början var det lite läskigt att åka, tog det lugnt och höll mig till blåa backar och åkte en röd två gånger. Det kändes sådär att åka, vi hade så otoligt mycket dimma så man såg i stort sätt ingenting. Man fick liksom leta sig fram och i slutet av dagen började snön piska i ansiktet. Men vi överlevde, drog på afterski efteråt och nu sitter vi i stugan och kollar på tv. Jag lär ju gå och lägga mig tidigt idag. Hoppas eran dag har varit bra ♥
Jonna

Vad härligt det ser ut!

PINKPIERCINGS.se

Åh vilka mysiga bilder :)

svar: Haha ja fy fan, jag kollade lite på invigningen, så jäkla tråkigt! :p

Nathalie Tegelstam

Åh vilka mysiga bilder :)

Inga-Linn

Så himla härliga bilder. Jag vill verkligen också åka skidor!!:)
Sv: Ja, jag också han ärgrym!!:D

En plats i solen

Man sover alltid gott på skidsemestern, man gör av med mkt energi i backen och får mkt frisk luft :)

Carolina Thoor

Tack ska du ha :D
Åh , jag har inte åkt skidor på år och dagar! <3

ANGELICA - FITNESS

Åh vad avundsjuk jag blir!! vill också!

Amanda [SPONTAN]

Härliga bilder :)

linnea

härliga Bilder! och ja, man blir helt slut av skidåkning :)

Emelie Bohlin

älskar att åka slalom gjorde alltid det förr, men nu var det längesen jag gjorde det :(
jätte mysiga bilder :D

MISS REBECCA

fina bilder :)

Boel

Åh vad mysigt :D
Sv: Visst är det en bra bild :)

Malin Mattsson

Vad kul med slalom!:)

♫♪ sandra - en musikblogg

härliga bilder!

KassandraPalma

Åh skidor är så kul !!

Madeleine Larsson

Vad mysigt det ser ut! Skidåkning är ju så himla kul! :)

Hanna Victoria Sahlqvist

Åh längtar till vecka 9 när jag äntligen frå åka upp till Branäs och åka ♥

MATILDA

åh mysigt!

Caroline Blomberg

va mysigt det ser ut! :) kramkram

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Vad mysigt, hoppas verkligen att ni har det bra :)

Emelie

Låter super! Riktigt fina bilder (:

Lilla Lii

åh, vad gott det skulle vara med kladdkaka just nu!

Svar: Åh, tack, glad jag blir!:)

Kimmey ~ Kung varje dag

Härliga bilder :)

Neaem.blogg.se

Jätte härliga bilder!

Samantha

Vilken härlig blogg, kolla gärna in min! :)

frida christina

Så vackra bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: