I keep forgetting that I should let you go

| Vardag
Jag kan börja med att tala om att det är bildbrist men ska försöka ändra på det. Har varit i skolan idag, drog hem efteråt och spenderade några timmar med att plugga till ett prov i samhällskunskap. Lagade pannkakor till middag och åkte sen hem till mamma. Nu ska jag gå och lägga mig. Puss&Kram
Inga-Linn

tycker inte om samhällskunskap haha.

KassandraPalma

mmm vad gott!!

sv: jaa, hans låter är baserad på hans liv

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Muuums vad gott det ser ut!

MISS REBECCA

gott :)

frida christina

Åh vad gott!

svar: Okej, så kul följer dig med nu!

sussi

haha...
även om de är bildbrist så ser de
väldigt gott ut =)

Madeleine

men åå va gott!

Daniella

- Åhh så gott! Man blir ju så sugen ;)

Malou

mysigt!

Linnéa

Åh, jösses vad gott - får njuta av min lunch istället... och mina muffins som jag ska bjuda kollegorna på i eftermiddag <3

ami

Åh skulle kunna döda för en god kladdkaka nu :D

Amanda

Mysigt :D

Anonym

ÅÅÅÅh nu blev jag fikasugen! :P

MALIN

åh vad gott det ser ut....! nu blev jag sötsugen haha!

Emelie

Låter som en bra dag! Och åh vilken mumsig bild, hehe ^^

felicia

det där såg ju inte lite gott ut ;D

VERONICA - mode & träning

Åh så gott! Mums! :) Kramar

FrökenTV, bloggen om tv och film

mums

Agnes Eriksson

sv: hihi taack..
men sååå gott! kram

Sofia

Så gott det ser ut. :)

LIENE

Ser iaf riktigt gott ut :)

Malin

så gott!

sandra

Gott :)

åh va gott de ser ut!:D

Kimmey ~ Kung varje dag

Ser riktigt gott ut! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: