I can't remember to forget you

| Inspiration, Vardag
Untitled #22
 
Untitled #22 by amandalindstrand featuring pink tops
 
 Jag hade ont i magen hela dagen igår också men mådde i alla fall bättre och läget är likadant idag. Jag förstår bara inte varför jag har så ont i magen :( Men eftersom jag reser bort snart så hoppas jag verkligen att det går över. Sitter i alla fall i skolan och krigar, vill träna efter skolan men kanske är bäst att skippa det. Vi får se men hoppas att ni får en bra dag ♥ 
Boel

Snyggt :D
Sv: tack :D

Kaffehörnan

Ajaj håller tummarna de går över

Amanda

Himla jobbigt med magvärk, hoppas det försvinner snart!

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Malin Mattsson

så fint:)
hoppas du mår bättre snart!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint collage! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så jobbigt med ont i magen. Jag har haft det hela helgen:(

Micaela

hoppas du börjar må bättre snart! kram :)

Ida Lindborg ♡

Snyggt!
Sv: Hihi ja, hade det helt underbart! hoppas du också hade en superhelg :D kram

Delila

Åh va kul att resa bort. Ha en bra dag!

Erika

Snyggt!

sv: Åh okej :)

Hanna

ja :D snygga saker !
Vill du vinna ett sportsarmband så gå gärna in och tävla !:)

Linnéa

Herrans såååå mycket fint, vill ha typ allt <3

frida christina

Snyggt!

svar: Visst säg bara till när du följer mig så börjar jag följa dig!

Evelina

Vart i magen gör det ont? :(

Sofia

Så mycket fint. :)

http://www.nattstad.se/h%C3%A4lsofreak

Jätte fin blogg! :)
Recept om hur du bakar sockerfritt på min blogg, kika in? kram

aina [fotoblogg]

Fina grejer :)

Nathalie Tegelstam

åh vad fint :)
- tack ska du ha vännen!

En plats i solen

Hoppas magontet släpper

VERONICA - mode & träning

Oh så mycket snyggt! :) Kramar!

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt, jobbigt med magen :/

linah

ååh vad jag vill ha sommar nuu!

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Väldigt somrigt och härligt kollage :)
Hoppas magontet försvann också!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: