Hemlängtan men ändå inte

| Resor, Vardag
Igår hyrde vi en båt med en annan bekant familj och besökte ön Nang Yuan och åkte sen vidare till Mango Bay. Det blev en hel dag där jag passade på att bränna mig i pannan och i hårbotten. Idag hyrde vi båt igen och åkte till Shark Bay, var där i några timmar och sen tillbaka till vårt hotell igen. På fredag lämnar vi Koh Tao och åker vidare till Bangkok. Puss&Kram
anna

kul :)

Emilia Sjödin

Vad är din favoritfilm ? Jag behöver tips :)

Amanda [SPONTAN]

Nej vad tråkigt att du brände dig!

Johanna - A dream as a model ♥

Fin :D

Sofia

Låter väldigt härligt tycker jag, inte att bränna sig kanske, men allt det andra. :)

Madeleine

ååå jag vill också vara ute och resa :D

VERONICA - modeblogg

Så fin du är! :) Kramar

Sanna Preifelt

Åh det låter såå underbart! Men förstår känslan där om att längta hem fast ändå inte :) Ta vara på tiden i alla fall, för du lär längta tillbaka (det är ju ett som är säkert, hihi) ❤

Inga-Linn

Hoppas du har det bra där borta, ska bli kul att se bilder sen (om du har några).:)

linah

så fiiiin<33

Amanda

Underbart!

Emma

Åh så fin du är! :)
Svar: Jag har haft en jättebra dag hittills, och den kommer bara bli bättre eftersom vi ska till fjällen i eftermiddag! :) Hur ser din dag ut? :)
Kram

ANGELICA - FITNESS

Men vad härligt (dock inte att du bränt dig), vill också utomlands NU!

Liborius

Åh vad härligt det låter:D

FrökenTV, bloggen om tv och film

vill också va utomlands, gah

ANNIZ

Härlig blogg! :)

frida christina

Fin du är!

ida

super fin blogg! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: