Gästbloggar

| Vardag, gästblogg
Fur
Hej Amandas läsare! Som ni vet så är amanda i Thailand just nu med sin familj och har det superbra. Därför tänkte jag passa på att gästblogga lite då coh då medan hon är borta. Min blogg hittar ni HÄR om ni skulle vilja ta en titt! Ni får dessutom gärna kommentera vad ni vill att jag bloggar om ifall det är något speciellt ni tänker på. 
Som start lägger jag upp en outfit som jag tycker är skitsnygg och som jag klippt ihop på Polyvore.com. 
KRAM
Johanna - A dream as a model ♥

snyggt :D Kul att du gästbloggar!

MALIN

älskar skorna!!!!! älskar mina!!! svar: kul att du gillar dom! haha tror nog det är skönt i skuggan när man är i thailand ändå..! bättre än härhemma i sverige ;)

Sofia

Åh men skorna är ju fantastiska!

cassandra gigel

snyggt :D

Rebecca

Snyggt!
Tänkte bara meddela att veckansblogg är avslutad. Så kika in och se om det var du som vann. Om inte, anmäl dig gärna igen. :) http://byrrebecka.blogg.se/2014/february/veckansblogg-ny-omgang-2.html#comments

B E A T R I C E

Så fin outfit:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

frida christina

Ga-alet snyggt!

Linda

snyggt

saandrafoto

ha en bra kväll! :)

ADARAS Blogazine

Så snyggt :D

Agnes Eriksson

sv: tack finis...
nice med lite gästbloggning! kram

frida christina

Hoppas att du får en helt fantastisk måndag fina du, kram <3

Lina Johansson

- Ja verkligen!

Fina saker :)

josefine

jätte snyggt!

Hanna

vill ha skorna!! :D

Tess

Grymt snyggt collage! :) Kram

Amanda Eriksson

så fint :D

mot plus

snyggt!

hej

vart köper man de där svarta byxorna? :)

Svar: Hej! Om du klickar på bilden så kommer du in på polyvore.com, sen klickar du på byxorna och då står det var du kan hitta de :) kram
Amanda Lindstrand

Amanda

Fint!

Nathalie Tegelstam

Roligt med ett gästinlägg, älskar outfiten :)

V I L M A L A ♔

Såå fint :'D

Jenny Karlsson

snyggt kollage :)

Fatma

nice! :)

Emelie

Bra att ha någon som gästbloggar när man t.ex. är utomlands!=) Riktigt snygg collage!

Sanna Preifelt

Mums, snyggt kollage!

Amanda [SPONTAN]

Roligt med en gästbloggare :)

Knaperbloggen

superfint collage :)
kram

Clara

Vilken snygg päls!

Rebecca

Snyggt :) Kul med gästinlägg! och fin blogg

Fatma

Älskar pälsen! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: