Film betyg

| Filmbetyg
Sista chansen att anmäla sig till tävlingen om ett bikiniset. Klicka här!
5/5 hjärtan
En polis från texas får reda på att han kan ha en dotter, som fördes bort och såldes för några år sedan. Under sin utredning, möter han en ung pojke, från Mexico City, vars trettonåriga syster har blivit kidnappad. De tar sig an att rädda flickan.
 
 
En film som jag laddade ner för flera år sedan men som jag aldrig kollade på. Hittade den igen för några veckor sedan och nu har jag äntligen sett den. Tyckte att den var otroligt bra fast ändå hemsk. Den hade ett jätte bra slut. Det är så himla hemskt att sånt här faktiskt händer hela tiden, som ni kan läsa i slutet av filmen innan eftertexterna börjar rulla. Det som Ray gjorde för de var så himla fint, jag önskar att jag också kunde göra något som betyder något för någon. Usch för Kate, hon såg helt galen ut. Någon mer som sett filmen, vad tyckte ni?
 Bild lånad från google
sussi

låter som en sevärd film =)

Erika

Sådana där filmer brukar vara bra!

sv: Ja min dag har varit bra, din då? :)

Inte sett!
kanske bordee

Agnes Eriksson

sv: haha eller hur!
åh bra film ju! kram

Den låter bra! :)

josefine

Jag har hört mycket bra om den så det kanske är dags att se den :)

cassandra gigel

vill se :D

Inga-Linn

Låter som en bra film!:)

Nathalie Tegelstam

Den skulle jag vilja se :)

☆Z I N J A☆

den verkar jättebra^^

Carolina Thoor

Såg trailern, den verkar jätte bra! <3

fotografvesna.se

låter som en bra film

Lotta

Sv: Ja, det var jättemysigt :) och den där filmen har jag inte ens hört talas om, måste verkligen kolla upp för den låter väldigt bra! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

den verkar bra

♫♪ sandra - en musikblogg

den kanske man skulle se!

Cajsa

hoppas du har en fortsatt bra kväll sötnos!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: vad bra :D
kanske ska se filmen!

Kashaya

Låter spännande.=)

Kimmey ~ Kung varje dag

Låter som en bra film.

sv: Åh, tack! :)

Linnéa

Vill verkligen se den filmen <3

Anonym

Den låter väldigt bra:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: